Dummy-pic

Industria de publicitate online din Romania si-a desemnat pe 6 iunie 2013 castigatorii, in cadrul celei de-a doua editii IAB Mixx Awards Romania. Gala de premiere s-a desfasurat ca parte a ICEEfest, arata un comunicat emis de IAB Romania.

Cele mai multe premii au mers la Interactions, cu 4 distinctii obtinute in concurs, inclusiv premiul pentru cea mai buna campanie realizata.

[UPDATE] “In acest moment avem cel putin un premiu sau nominalizare in competitii importante pentru aproximativ 80% dintre brandurile pentru care lucram sau pentru care am lucrat – Mega Image, Kit Kat, SEAT, Groupama, Clickshop, Joe, Mediapost Hit Mail, Mobexpert si Maggi. Obiectivul pentru anul viitor ar fi sa ajungem cat mai aproape de 100%. Felicitari pentru reusita intregii noastre echipe: Irene Catan, Roxana Nita, Courtney Moreira, Roxana Sava, Alice Mihalache, Andreea Stan, Adriana Postescu, Diana Angheluta, Catalina Ilie, Catalin Raescu, Daniel Nicorescu, Radu Dalbea si Andrei Pop”, a declarat Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions).

Iata lista castigatorilor, in functie de cele 10 categorii ale competitiei:

Brand Awareness and Positioning: “Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image.

Direct Response & Lead Generation: “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT.

Best Brand/ Product Launch: “Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR.

Experimental and Innovative Campaign: “The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle).

Cross-Media Integration: “Dero Clabucel” – Mindshare pentru Unilever SCE.

Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns: “#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA Romania.

Mobile App: “Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Rosie.

Rich Media Display: “Calatoria Note 10.1″ – Starcom & Digital Star pentru Samsung.

Best Social Media Apps: “Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung.

Best Digital Mixx Campaign: “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions  pentru SEAT.

La editia de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost inscrise 27 de campanii de catre 13 agentii.

“Inscrierile de anul acesta au reprezentat foarte bine nivelul si interesele industriei locale. Competitia a fost destul de acerba si s-au obtinut punctaje destul de echilibrate si apropiate. Ne dorim ca anul acesta sa venim in sprijinul tuturor participantilor cu feedback si recomandari, informatii care sa le fie utile pe viitor”, a declarat Ioana Anescu (Director Executiv, IAB Romania).

Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Publicis Bucharest), Adrian Botan (VP Creative Excellence, McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Visa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galos (Consumer Marketing Manager, Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director, Romtelecom) si Calin Rotarus (Founder, BCCR).

Jurizarea a fost realizata exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agentiei participante, ci doar la numele campaniei si al clientului. S-au pastrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, si, in cazul in care un membru al juriului a intrat in conflict de interese cu agentia sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. In momentul calcularii punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fara a fi vazute si numele campaniei si/sau al clientului/agentiei. Membrii juriului au notat observatii si argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general si centralizat catre fiecare agentie inscrisa in competitie.

Agentia de publicitate STRATEGAD a fost partener si sustinator al IAB Mixx Awards Romania.

“Credem ca digitalul are puterea de a schimba definitiv advertisingul asa cum il stim. Dupa acest principiu ne ghidam in fiecare proiect pe care il derulam alaturi de clientii nostri si acesta e si motivul pentru care am decis ca anul acesta sa sustinem IAB Mixx Awards, evenimentul care celebreaza cele mai bune campanii si proiecte din zona advertisingului digital”, a declarat Alin Chiriac (Managing Partner, STRATEGAD).