Acum un an, agentia de comunicare digitala INTERACTIONS si-a lansat proiectul de new business propriu, #BrandsWeLove, bazat pe utilizarea social media, fara limite creative.

In cadrul proiectului, pagina de Facebook a agentiei a fost proiectata ca un loc de manifestare a aprecierii fata de brand-urile admirate intern (fie ca faceau parte sau nu din portfoliul INTERACTIONS). Astazi, pagina de Facebook INTERACTIONS este lunar in primele pozitii in Top Facebook Players IQads, in categoria Agenții Digitale/Interactive.

Proiectul consta intr-o postare creativa saptamanala, dedicata unor brand-uri cu personalitate, gandita si implementata in principal de Dan Cretu, art director INTERACTIONS, cu ajutorul Dianei Duca, copywriter al aceleiasi agentii. Postarea s-a stabilizat in fiecare zi de luni, la cererea fanilor paginii de Facebook INTERACTIONS care deja s-au obisnuit si anticipeaza rubrica. Nici brandurile nu sunt mai sfioase, apreciaza, comenteaza si unele chiar distribuie creatiile in care sunt mentionate.