La inceputul lunii august 2016, Interactions a lansat propriul proiect de New Business, #BrandsWeLove, cu scopul de a promova creativitatea agentiei, intr-un mod neingradit de un brief sau reguli.

Astfel, pe propria pagina de Facebook, Interactions a initiat o serie de postari dedicate brand-urilor iubite de membrii echipei, indiferent ca acestea se afla sau nu in portofoliul agentiei.

“intr-o prima faza am constatat ca avem o pagina de Facebook draguta care ii antrena mai degraba pe prietenii nostri decat pe clienti sau potentiali clienti. Dar fiecare dintre noi are cel putin un brand pentru care are o afinitate, asa ca de la constatari la actiune a mai fost un singur pas: postarea! Am transformat pagina de Facebook intr-un loc in care ne putem manifesta liber creativitatea. Asa a aparut #BrandsWeLove, un serial de postari dedicate pasiunii pentru publicitate, sub un hashtag atragator, unde ne putem arata aprecierea pentru brand-urile pe care le folosim de zi de zi si pentru care lucram sau ne-ar placea sa lucram”, ne povesteste echipa de proiect: Andreea Stan (Account Director), Dan Cretu (Art Director) si Diana Duca (Copywriter).