Dummy-pic

Agentia digitala Interactions a inregistrat, in prima jumatate a lui 2015, o crestere cu 63% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la un total de 1.4 milioane de lei.

Cresterea a fost determinata atat de sporirea numarului de clienti ai agentiei, cat si de un volum mai mare de business cu clientii existenti. Totodata, echipa Interactions a crescut cu patru noi membri in comparatie cu anul trecut.

“Cresterea cifrei de afaceri intr-o perioada inca nefavorabila din punct de vedere economic demonstreaza ca ne facem bine treaba. Cresterea volumului de business cu clientii existenti indica faptul ca actiunile anterioare derulate cu noi au adus rezultate palpabile.

In plus, ceea ce cred ca este atuul nostru principal in piata comunicarii online este faptul ca intotdeauna ne respectam termenele limita, oricat de stranse ar fi acestea, si ca am fost alaturi de clientii nostri chiar si atunci cand asta a insemnat multe ore de munca intr-un interval foarte scurt de timp”, a declarat Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions).

Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions)

Planurile agentiei sunt ca pentru a doua jumatate a anului sa inregistreze o crestere cel putin similara, comparativ cu aceeasi perioada a lui 2014, si sa mai coopteze inca doi sau trei oameni in echipa.

“Ne gandim si la 2016, dar piata este inca sub influenta presiunii pe rezultate imediate si asteptam sa vedem cum se termina acest an”.