Dummy-pic

Pe 12 ianuarie, INTERACTIONS, agentie de comunicare interactiva specializata in servicii de e-CRM, aniverseaza 2 ani de la infiintare, informeaza un comunicat al agentiei. Cifra de afaceri cumulata din acesti doi ani este de 4 milioane RON, in 2009 atingand valoarea de 350.000 EURO si clasandu-se, astfel, in top 10 agentii digitale din punct de vedere al cifrei de afaceri, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.

In 2010, INTERACTIONS a obtinut 8 premii la festivaluri de comunicare online ca Internetics sau Webstock, precum si singurul premiu acordat la sectiunea online, in cadrul festivalului de creatie ADOR 2010. In prezent, INTERACTIONS are in portofoliu cel putin un premiu pentru fiecare client. Printre clientii INTERACTIONS se afla companii precum Mega Image, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik, Joe, Kitkat), Mobexpert, Groupama, Sarantis (Str8, C-Thru). Printre proiectele proprii ale agentiei se numara si www.supersport365.com, urmand ca in 2011 sa fie lansate si altele.

In cei 2 ani de activitate, INTERACTIONS a colectat si dialogheaza cu peste 400.000 de consumatori, in cadrul programelor pe termen lung create si pe care le administreaza in continuare, in numele clientilor sai.

Echipa INTERACTIONS este formata in principal din seniori, business-ul insemnand o treime creatie, o treime programare si o treime mentenanta echipei.

“Suntem o echipa de oameni care pun accent pe munca sustinuta si seriozitate. Le oferim clientilor nostri idei si implementare ca parte a zilei noastre normale de lucru. Cifra noastra de afaceri este facuta in proportie covarsitoare din activitati de dezvoltare de strategie si creatie, programare si mentenanta de programe de dialog cu consumatorii. Avem o marja normala de profit de aproximativ 15%”, spune Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

“Stim ca pentru a produce valoare este important sa ai un job pe care sa iti placa sa il faci. De aceea, la INTERACTIONS, membrii echipei nu sunt doar simpli angajati, ci participa si la repartizarea profitului, fiecare angajat mai vechi de 1 an obtinand o cota parte din acesta”, a adaugat Alexandrescu.

In prezent, actionari ai agentiei sunt fondatorul ei, Adrian Alexandrescu, si Posta Franceza, prin Mediapost Hit Mail. Agentia este parte a unui grup a carui valoare a ajuns la 6 milioane de Euro in 2010 si care integreaza servicii de online, e-mail, social media, SMS, MMS, direct mail, drop mail si curierat.