In perioada 13 februarie – 09 aprilie, Hochland Romania desfasoara campania “Hochland te invita in lumea Disney/Pixar!” prin care ofera participantilor posibilitatea de a castiga 2 premii: unul garantat la achizitia unui produs participant (un magnet cu un personaj Disney) si unul “norocos”. Mai concret, cei care vor sa isi incerce sansa de a castiga una dintre cele 4.000 de figurine din plus Nemo sau Dory pot inscrie pe hochland.ro/disney codurile unice de pe produsele participante si afla pe loc daca au castigat.

“Asocierea cu Disney nu este intamplatoare. Este un proiect complex la care se munceste de mai multa vreme. Ne-am dorit sa avem o interactiune valoroasa cu consumatorii nostri si cred ca am reusit.”, a declarat Aura Gica (Jr. Brand Manager Hochland).

INTERACTIONS a asigurat implementarea campaniei dezvoltand creatia si programarea pentru platforma web alocata concursului. De asemenea, agentia gestioneaza integrarea campaniei in social media si asigura mentenanta continua a promotiei.

“Obiectivul nostru a fost sa transformam componenta online a promotiei intr-o experienta cat mai placuta pentru toti participantii, asa ca am ales sa imbogatim site-ul cu elemente interactive in ton cu ideea campaniei. in afara de functionalitatea acestei platforme, ne-am propus sa atragem consumatorii si prin jocuri interactive – utilizatorii pot sa isi transforme vocea in cea a unui personaj ghidus (soricel, balena, robot) sau se pot distra cu un joc de memorie dezvoltat de Hochland in parteneriat cu Clopotel.ro.” a declarat Andreea Stan (Account Director, INTERACTIONS).