Dupa o evolutie a cifrei de afaceri de la 0.6 milioane Euro in 2014 la 0.8 milioane Euro in 2015, Interactions isi continua cresterea constanta, depasind in 2016 pragul de 1 milion Euro, cu un EBIT de aproximativ 75,000 Euro.

Al 8-lea an de activitate al agentiei de comunicare digitala si e-CRM INTERACTIONS a marcat de asemenea alte cateva realizari consistente:

– Cresterea echipei cu aproape 35% fata de 2015
– Extinderea industriilor deservite prin castigarea de clienti noi IT & C (Oracle, Camusat, LG, iCentre) si ASIGURARI (Metropolitan Life)
– Extinderea business-ului provenit din afara Romaniei (aproximativ 1/3 din totalul cifrei de afaceri)

De asemenea, la capitolul retentie, INTERACTIONS continua sa isi imbunatateasca recordurile:

– 75% dintre clienti cu o vechime mai mare de 3 ani
– 40% dintre clienti cu o vechime mai mare de 6 ani
– O treime dintre angajati au peste 5 ani in companie

inceputul de an 2017 confirma de asemenea trendul pozitiv: INTERACTIONS a primit nu mai putin de 6 invitatii in pitchuri in mai putin de doua luni. Dintre acestea, singurul pitch finalizat pana la aceasta data a reprezentat si castigarea unui cont regional.

“Daca ar trebui sa caracterizez Interactions cu un singur cuvant, acesta ar fi, fara indoiala, RELIABLE. si mai cred ca, daca ne uitam la cifrele noastre de retentie, acest lucru a fost posibil pentru ca ne-am tinut cu strictete de motto-ul pe care l-am decis in prima zi de activitate: Ne tinem cuvantul dat, intotdeauna!”, a adaugat Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).