Dummy-pic

Interactions a lansat impreuna cu Nestle Clubul Maggi, dedicat celor care au in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii.

La doar cateva zile de la lansare, Clubul Maggi are peste 1300 de membri, peste 900 de retete trimise de participanti si aproape 2500 de comentarii pe retetele existente. Echipa Interactions, in calitate de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, va gestiona functionarea efectiva a clubului si procesul de comunicare cu membrii pe tot parcursul campaniei.

“Sunt foarte mandru ca, fara a avea o campanie activa de comunicare, am reusit prin intermediul unei strategii bune si a unei initiative relevante pentru consumatori sa avem, intr-un timp atat de scurt, rezultate foarte bune. Sunt cele mai bune cifre pe care le-am vazut vreodata pe un site lansat de mai putin de o saptamana.”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Si de aceasta data, principala provocare in crearea unei comunitati online in jurul unui brand a fost, in primul rand, gasirea unei propuneri relevante pentru consumatori. Suntem recunoscatori ca avem sansa de a lucra pe unul dintre primele cluburi brand-endorsed din domeniul culinar, iar inceputul foarte bun ne face sa fim optimisti referitor la rezultatele pe termen lung”, a completat Alexandrescu.

Scopul Clubului Maggi este loializarea consumatorilor curenti si totodata atragerea de noi pasionati de retete culinare.

“Comunitatea de consumatori www.maggi.ro va beneficia de o atentie deosebita din partea echipei noastre, primind in permanenta noutati despre produsele Maggi, sfaturi culinare utile si promotii care li se adreseaza in exclusivitate”, a declarat Alina Dragomir “? Senior Brand Manager, Nestle.

“Suntem evident fericiti ca avem aceste rezultate la scurt timp dupa lansare; este inca o dovada ca initiativele din zona CRM functioneaza. Mai ales insa, ne bucuram ca prin intermediul Clubului Maggi vom reusi sa oferim consumatorilor nostri o modalitate prin care fidelitatea lor este rasplatita”, a adaugat Isolda Zavoianu, NHW & CRM Manager, Nestle.

Din partea Nestle, echipa de proiect este alcatuita din Isolda Zavoianu “? NHW & CRM Manager, Raluca Boboc “? Direct Marketing Specialist, Alina Dragomir “? Senior Brand Manager, Adina Stan “? Assistant Brand Manager, Mihaela Mihalache “? Junior Brand Manager si Oana Mirica “? Junior Brand Manager.

Din partea Interactions, echipa de dezvoltare este formata din Adrian Alexandrescu “? Managing Director, Andrei Pop “? Head of Technical Department, Catalina Ilie “? Web Designer, Razvan Radulescu “? Web Designer, Andreea Stan “? Account Manager, Adriana Postescu “? Account Executive si Denisa Armasu “? Head of Creative Department.

Clubul Maggi se desfasoara pe site-ul www.maggi.ro, un alt proiect Nestle dezvoltat in parteneriat cu Pleon Graffiti (continut, concept) si Interactions (dezvoltare, strategie de implementare online si mentenanta).

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza / interpretare de date.