top of page
CUM FUNCȚIONEAZĂ
La intrarea în cadrul unui târg/eveniment, vizitatorii vor fi invitați de către hostess să completeze datele de contact pe un laptop (nume, telefon, e-mail, adresă). Câmpurile formularului vor fi configurate conform specificațiilor din brief.
În doar câteva secunde, se va imprima o brățară care va include numele participantului și un cod QR.
Expozanții vor instala aplicația pe dispozitivul lor mobil (smartphone sau tabletă, iOS sau Android). Este posibil să folosească același cont pe mai multe dispozitive simultan.
Organizatorii vor oferi expozanților un cod unic care le va permite să acceseze evenimentul activ și să înceapă scanarea codurilor QR (în conformitate cu regulile GDPR).
Prin scanarea codului QR de pe brățara purtată de vizitatori, utilizând telefonul mobil, expozanții primesc centralizat datele de contact ale acestora (în conformitate cu regulile GDPR).
Astfel, putem spune adio problemelor logistice precum lipsa suficientelor cărți de vizită, pixuri sau caiete pentru notarea solicitărilor clienților, precum și formării cozilor.
EVENTIFUL IN ACȚIUNE
BENEFICII
Vizitatorii nu mai sunt nevoiți să-și repete datele personale fiecărui expozant (în cazul în care doresc să primească ulterior o ofertă pe e-mail sau să fie contactați telefonic).
Expozanții pot adăuga note pentru fiecare vizitator, cum ar fi cereri personalizate, detalii despre livrare etc.
Organizatorul poate genera instant un raport cu numărul vizitatorilor, iar expozanții vor primi centralizat datele de contact ale vizitatorilor cu care au interacționat.
bottom of page