Succesul te poate astepta chiar dupa colt, dar pentru a-l transforma in camaradul tau de drum, e nevoie de un mic, mic detaliu: primul pas. Trei studente de la Facultatea de Marketing (ASE) au spart gheata in lumea publicitatii si au facut primul pas in agentia INTERACTIONS, intr-un program de INTERNSHIP.

Cum le-a fost experienta? Cam asa:

Maria Eremia

M-am simtit atrasa de comunicare inca de la liceu, asa ca mi-am dorit sa ma indrept spre domeniul acesta. La INTERACTIONS am gasit o usa deschisa si m-am convins ca cel mai bun mod de a invata lucruri noi este sa le experimentezi.

Un citat care imi place mult este “que sera sera” si cred ca ma reprezinta. Sunt deschisa in fata provocarilor si nu ma intimideaza dificultatea lor. De altfel, primul lucru pe care l-am invatat la agentie este ca munca in domeniul publicitatii nu este atat de usoara precum pare. La inceput, a durat putin pana sa ma dumiresc cum stau lucrurile, dar acum ma simt mult mai confortabil. Trebuie sa muncesti mult la o idee pana ajungi sa o finisezi. Spre exemplu, mi-a luat ceva timp pentru a gasi textul potrivit pentru o postare legata de Cercetasii Romaniei pentru #BrandsWeLove.

Oamenii pe care i-am intalnit la INTERACTIONS sunt foarte faini si chiar reprezinta modele de urmat. Sunt foarte seriosi si concentrati pe treaba lor. Cand e de munca e de munca, insa stiu sa se si distreze. Cel mai important este faptul ca pot sa le imbine pe amandoua.

Ana Ganea

Ar fi cool sa încep cu o poveste frumoasa despre cum am ales acest drum al marketingului, insa in real life, totul a fost upside down. Una dintre cele mai mari provocari cu care m-am confruntat a fost sa-mi gasesc curajul de a recunoste ca ceea ce am ales initial nu mi se mai potriveste. Apoi sa o iau de la inceput in acest domeniu nou si atat de creativ.

Consider ca este important sa nu iti fie frica sa risti. Pentru mine, internshipul la INTERACTIONS reprezinta confirmarea că am făcut alegerea buna. Imi plac oamenii creativi si profesionisti care m-au ajutat de fiecare data cand am avut nevoie, brainstorming-urile lor unde ideile se unesc asemenea pieselor de puzzle si modul cum sunt mereu conectati la tot ce-i nou, funny si interesant.

Figan Memet

Aventura mea cu INTERACTIONS a inceput undeva la jumatatea lunii martie. Insa mi-am dorit inca de la inceputul facultatii sa fiu unul dintre oamenii „behind the scene” si ma bucur ca acest vis prinde contur.

Ma atrag lucrurile noi si iubesc provocarile, asa ca internship-ul la agentie a fost cea mai buna decizie. Pe parcursul lunii petrecute deja aici, m-am familiarizat cu brand-uri renumite si am observat cat de diferit trebuie sa le tratezi pe fiecare pentru a le surprinde identitatea in materialele de promovare.

Ca încheiere, am un singur sfat pentru cei ce isi cauta drumul în publicitate, cat si pentru colegii mei; asa cum bine spunea Jon Kabat-Zinn: “Nu poti opri valurile, insa poti invata sa navighezi”.

“Un internship de succes depinde de doua lucruri: ce ceri, dar si cui ceri. Pot sa spun cu toata convingerea ca am avut parte in acest internship de studenti care au abordat cu maxima seriozitate stagiul de practica. Ma bucur sincer ca am avut ocazia sa ii cunosc si sa colaboram, chiar si daca pentru o scurta perioada de timp. Experienta a fost mai mult decat pozitiva si sper sa avem ocazia sa colaboram din nou, cat mai curand.” , Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).