top of page
  • Writer's pictureInteractions

Hochland si INTERACTIONS te pregatesc de vacanta

Cea mai noua campanie Hochland nu doar ca te duce cu gandul la vacanta, ci te si trimite acolo daca esti suficient de norocos la inscrierea pe platforma promotionala, realizata cu ajutorul INTERACTIONS.

Campania “Hochland iti ofera inspiratie sa ajungi in orice destinatie!” promoveaza categoria de branza topita si a fost creata pe platforma PROMOTIFUL. Aceasta este un serviciu de tip SaaS, din gama de automatizare INTERACTIONS, care iti permite sa construiesti o promotie de la 0 intr-un timp foarte scurt. Astfel, ai ocazia sa-ti concentrezi resursele in creatia si implementarea promotiei. Dintre cele 10 mecanici prestabilite disponibile in PROMOTIFUL, pentru campania Hochland am setat, in mai putin de 3 ore, inscrierea pe baza bonului de cumparaturi si alocarea premiilor prin momente norocoase.

Premiile tematice (zilnic un rucsac, un troler sau o pereche de casti pentru calatorie ori un voucher de calatorie saptamanal) au atras deja multe inscrieri. In doar 15 zile de la lansare, am observat deja o crestere a ratei de participare cu 40% fata de o campanie similara din anul precedent.

“Hochland te invita sa deschizi ochii spre bucuriile simple care ne inconjoara si ne inspira: micile gesturi de afectiune sau descoperirea unui loc nou si fascinant. Si pentru ca vacantele iti aduc intotdeauna astfel de bucurii, cea mai noua campanie Hochland pentru gama de branza topita iti poate oferi ocazia sa te pregatesti pentru o calatorie cu premiile noastre zilnice sau, daca esti si mai norocos, sa castigi una.” povesteste Georgiana Kiru, Junior Brand Manager Hochland Romania.

PROMOTIFUL este solutia perfecta pentru Campania de promovare a Branzei Topite Hochland pentru ca impartasesc aceleasi calitati. Sunt quick, versatile, tasteful & affordable. Si daca mai adaugi si o componenta de fun on top, care sa ne satisfaca pofta de vacanta, obtii o campanie apetisanta.” completeaza Alexandra CIOBANU, Account Executive Interactions.

89 views0 comments
bottom of page