LG se adreseaza unui target early adopter in materie de tehnologie, asa ca misiunea brand-ului este sa ofere publicului produse inovatoare. Unul dintre ele este si LG Nano Cell TV, cel mai avansat LED TV, care asigura o calitate superioara a imaginilor, din orice unghi. Impreuna cu INTERACTIONS, LG a conceput noua campanie promotionala pentru a aduce in prim-planul utilizatorilor gama de televizoare LG Nano Cell.

Pagina oficiala a campaniei este realizata de INTERACTIONS pe platforma Promotiful, o solutie digitala de automatizare cu care finalizezi un website de promotie perfect functional in doar cateva ore, in loc de saptamani sau chiar luni.

Mecanica promotiei este deja cunoscuta utilizatorilor LG pentru ca a fost folosita cu succes in campanii anterioare: cumperi un televizor din gama LG Nano Cell 2019 si primesti garantat, la inscrierea pe platforma, un sound bar LG, in valoare de 1.399 de lei. In plus, intri automat in extragerea pentru marele premiu, un frigider LG Side-by-Side de 7.500 de lei. Prin cumularea acestor produse intr-un concurs, LG reuseste sa familiarizeze publicul cu trei dintre produsele principale ale segmentelor de piata pe care activeaza.

 “Tehnologia Nano Cell îmbunatateste puritatea culorilor prin nanoparticule de aproximativ 1 nm si astfel asigura o experienta vizuala unică. Pe langa calitatea exceptionala a imaginilor, ne-am dorit sa intregim experienta simturilor cu sunetul perfectionat de LG”, povesteste Octavian Pascu(Online Manager LG Electronics).

“INTERACTIONS se incadreaza perfect in target-ul early adopters pe care LG il vizeaza si ne bucuram sa avem acces la noutatile domeniului direct de la sursa. Alaturarea televizorului Nano Cell cu sound bar-ul, dar si cu frigiderul futurist arata consumatorului nivelul de tehnologie care reprezinta cartea de vizita LG”, mentioneaza Camelia Cretu (Account Manager INTERACTIONS).