top of page

PORTOFOLIU
Ia o pauză, câștigă o vacanță
KitKat
2012
Promoția națională Kit Kat oferă o Pauză Uriașă - 12000 euro care să-ți acopere toate cheltuielile pentru a-ți lua pauză un an și Pauze Medii - excursii zilnice în Europa. De aceea, am dezvoltat un site Break-O-Mat: de fiecare dată când înscrii un cod promoțional, primești o idee de pauză ca premiu.
Audi devine electric
Audi
2018
Audi e-tron a fost o lansare extrem de importantă pentru brand, astfel că website-ul dezvoltat a trebuit să îi reproducă valoarea chiar și în cele mai mici detalii. Ne-am concentrat pe transmiterea de informații despre modelul lansat prin intermediul site-ului și al newsletterelor. În plus, am inclus în site un formular care să permită utilizatorilor să rezerve un model e-tron achitând un avans de 1000 de euro.
Lansarea celui de-al treilea magazin fiiGO în București
fiiGO
2019
Am luat tot ce am învățat de la primele două lansări și am transformat acest proiect într-unul de succes, printr-o comunicare atât online (social media, website), cât și offline (branding de magazin, materiale promoționale, evenimente BTL).
bottom of page
