top of page

PORTOFOLIU
Travel light cu LG
LG
2022
Spunem vară, spunem vacanță și călătorii. Iar o vacanță fără prea multe bagaje e ideală, de aceea LG gram este alegerea perfectă. Pentru a promova acest laptop extrem de subțire și ușor am dezvoltat un key visual tematic și o campanie cu premii adecvate: vouchere de călătorie.
#LifeIsGood #LifeIsGreen
LG
2022
Ne-am bucurat să fim alături de LG în demersul lor de a susține Planeta prin plantarea de copaci la fiecare produs LG achiziționat. Am dat verde creativității și am dezvoltat conceptul de campanie și site-ul, ocupându-ne apoi de toate materialele media și de logistica premiilor.
De la Zero la Proaspete de la noi
Profi Rom Food
2021
Un proiect pe care l-am dezvoltat pentru Profi de la zero, la brand. Am conceput strategia de poziționare și branding-ul pentru un nou brand Profi: Proaspete de la noi, care aduce consumatorilor legume și fructe cu gust autentic, crescute în gospodării românești.
Prinde viteză la premii
Red Bull
2021
Red Bull și Promotiful și-au îndemnat consumatorii să prindă viteză la... premii. Desfășurate sub umbrela Red Bull Racing, campaniile au fost gândite ca o activare in store în cadrul marilor lanțuri de magazine, cu un mecanism de desfășurare simplu și ușor accesibil, concretizat prin platforma Promotiful.
Online e mai simplu și mai eficient
Telekom Romania Communications
2021
Scopul acestei campanii Telekom a fost să convingem cât mai mulți utilizatori Telekom să plătească factura online. De aceea, am adăugat un cadou garantat, pentru a face acest comportament atractiv. Iar rezultatele spun că am reușit - printr-un website atractiv și un mecanism de campanie ușor de înțeles.
O aventură vizuală extraordinară
LG
2021
E greu să ne imaginăm Crăciunul fără filme de Crăciun. E momentul perfect să stai alături de familie sau prieteni, bucurându-vă de un film bun. Și, desigur, LG are televizoarele perfecte pentru acest lucru. Pentru a le face și mai atractive, am adăugat un cadou garantat la fiecare achiziție al unui televizor participant în campanie: un soundbar care să completeze experiența.
Acum e ușor să alegi sănătos
LG
2021
Astăzi, mai mult ca oricând, avem la dispoziție alegeri smart care să ne susțină stilul de viață dorit. Aparatele frigorifice LG sunt o opțiune mai mult decât pertinentă pentru toți cei care vor să-și păstreze alimentele cu adevărat proaspete. Am adăugat un website de campanie care să se potrivească mesajului.
Fascinat de televizoarele LG
LG
2021
Cu televizoarele LG te bucuri de o experiență de vizionare fascinantă. De aceea, ne-am dorit să oferim un premiu care să completeze sunetul acestei experiențe. Acesta a fost mecanismul campaniei. Am dezvoltat un site atractiv și ne-am ocupat de logistică. Și am fost fascinați de rezultate!
Premii și distracție 2 în 1
LG
2021
Cadouri garantate pentru distracții nelimitate a fost deviza acestei campanii LG, prin care am încurajat consumatorii să achiziționeze monitoare și proiectoare LG răsplătindu-i cu cadouri atractive. Ca de obicei, am dezvoltat site-ul de campanie, mecanismul de campanie și am încheiat prin a gestiona logistica premiilor.
O bere rece la fiecare gol
LG
2021
În această campanie pentru LG am vrut să celebrăm atât Campionatul European de Fotbal, cât și capacitățile de răcire ale aparatelor frigorifice LG. Astfel că am răsplătit fiecare achiziție a unui aparat frigorific LG cu un cadou garantat: bere rece de savurat cu prietenii.
Primul OLED nu se uită niciodată
LG
2021
Putem spune că primul televizor OLED e ca prima iubire: nu se uită niciodată. Imaginile, texturile, negrul absolut, toate sunt pilonii unei experiențe imersive. Ne-am dorit să realizăm o campanie pe măsura acestui produs, astfel că am oferit un premiu la înălțime: 500 de lei cash back la fiecare achiziție a unui televizor LG OLED. Ne-am ocupat, de asemenea, de dezvoltarea website-ului de campanie atractiv, de mecanismul de campanie și de logistica.
Hainele tale merită ce e mai bun
LG
2021
Cu uscătoarele LG, desigur. Am dezvoltat această campanie pentru a crește rata de conversie pentru uscătoarele LG. Și am adăugat un premiu garantat uimitoarelor uscătoare LG: LG Dryer Stacking Kit, care s-a potrivit perfect așteptărilor clienților LG. Ca de obicei, am dezvoltat site-ul de campanie, mecanismul de campanie și ne-am ocupat de partea logistică.
Dacă spui vară, noi spunem barbecue
Nordic
2021
Începem direct: ne place grătarul cu gust de vară. Ne place să îl savurăm alături de prieteni buni. Pentru a ne bucura și mai mult, Heinz s-a gândit să acorde un incentive prin premii atractive. A fost plăcerea noastră să ne ocupăm de designul și implementarea site-ului, să ne ocupăm de managementul de campanie și să asigurăm logistica.
bottom of page
