top of page
  • Writer's pictureInteractions

Deutsche Telekom lansează OneDock în Europa cu susţinerea INTERACTIONS

Updated: Jul 2, 2021



OneDock powered by Deutsche Telekom nu este doar o aplicație de desktop, este aplicația aplicaţiilor pentru că organizează într-un singur workspace toate tool-urile digitale cu care lucrezi într-o zi. Dedicată unui segment de public efficiency aficionado, ea te ajută să jonglezi zilnic între Trello, Slack, Clockify, HubSpot, Facebook, Whatsapp, Gmail sau alte aplicaţii SaaS cu care lucrezi la birou. Este soluţia ideală pentru cei care s-au săturat de haosul tab-urilor şi vor toate aplicaţiile într-un singur loc, într-o interfaţă intuitivă.


Comunicată iniţial doar în 2 ţări din Europa, OneDock a devenit rapid populară. Deutsche Telekom a extins promovarea aplicaţiei de desktop OneDock în întreaga Europă printr-o campanie de comunicare marca INTERACTIONS. Fii în rândul europenilor şi adoptă un stil de lucru organizat şi eficient. Intră pe onedock.app şi instalează-ţi aplicaţia - până la 30 aprilie ai varianta PREMIUM for FREE.


Beneficii de care poţi profita şi tu


Cu OneDock, ai o serie de beneficii majore: un singur dashboard, o căutare centralizată între aplicaţii, multiple accounts usage, dar şi un catalog variat de aplicaţii SaaS.

OneDashboard îţi oferă o perspectivă centralizată asupra aplicaţiilor tale. Personalizează-ţi dashboard-ul şi, de exemplu, ai putea să vezi ce mailuri ai primit, cine ţi-a scris pe Slack, dar şi ce notificări ai în Google Calendar - totul într-o singură fereastră.


Când cauţi o informaţie, dar nu mai ştii dacă ai scris-o pe chat, ai trimis-o pe mail sau ai notat-o în Google Docs, nu trebuie să pierzi timpul căutând separat. Prin OneSearch, căutarea se extinde pe mai multe aplicaţii integrate.


Multiple accounts usage este o opţiune care îţi permite să te loghezi concomitent în aceeaşi aplicaţie SaaS cu mai multe conturi. Spre exemplu, dacă vrei să intri în Whatsapp în acelaşi timp cu două numere de telefon diferite, vei putea să faci asta în OneDock, fără grija că sistemul va opri cea de-a doua sesiunea de login.

În plus, ai un catalog mare de aplicaţii dintre care poţi alege: Gmail, Google Drive, Google Docs, Google Sheets, OneDrive, Whatsapp, MailChimp, Facebook şi multe altele. Ai acces rapid la toate tool-urile necesare - email, administrative, de planificare şi multe altele.


Design simplu și intuitiv


Chiar dacă ai la dispoziţie o gamă largă de opţiuni, OneDock e uşor de folosit atât de către target-ul familiarizat cu software-uri de organizare, cât şi de cei care vor să încerce acum.


În urma feedback-ului primit de la utilizatori în etapele beta şi MVP, INTERACTIONS a refăcut interfaţa OneDock astfel încât să bifeze toate criteriile UI/UX. În prezent, aplicaţia oferă o experienţă digitală intuitivă care îi încurajează pe utilizatori să o recomande şi altora.


“Beneficiul principal OneDock este posibilitatea de a anula haosul produs de prea multe tab-uri în browser. Dar aplicaţia include şi un diferenţiator demn de menţionat: Sandbox Security. Dacă vei folosi Facebook, de exemplu, din OneDock, aceasta nu va avea acces nici la celelalte aplicaţii selectate de tine. Acest feature îţi oferă libertatea de a te bucura pe deplin de experienţa ta online, fără grija că eşti urmărit constant”, declară Cătălin-Ioan Bulăreanu (Senior Manager Business Development & Partnering în cadrul Deutsche Telekom şi Project Lead pentru OneDock).


Descarcă aplicaţia pentru a înţelege cu adevărat de ce promovăm acest produs cu atâta entuziasm. OneDock oferă un habitat pentru aplicaţiile SaaS pe care le foloseşti cel mai des şi sunt sigură că vei observa rapid că alinierea lor într-un singur loc e cea mai bună soluţie pentru productivitate. Am reuşit performanţa unei rate de conversie de 50% între sesiuni şi download datorită know-how-ul acumulat din domeniul automatizării prin parteneriatuI INTERACTIONS cu HubSpot”, adaugă Diana Angheluţă (Business Unit Director INTERACTIONS).


Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.


Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

66 views0 comments
bottom of page