top of page
Writer's pictureInteractions

Impresiile post starea de urgenţă ale echipei

Updated: Jul 2, 2021

INTERACTIONS


Starea de urgenţă s-a încheiat, iar echipa Interactions a rămas în formulă completă. Această perioadă a fost o provocare, dar concluziile colegilor indică faptul că munca de acasă nu doar că nu le-a afectat productivitatea, dar a reuşit să le dea un nou avânt pentru a obţine cele mai bune rezultate ale proiectelor în desfăşurare. Aşa că după ce am depăşit cea mai dificilă perioadă de până acum, ne-am luat la vorbă şi ne-am împărtăşit impresiile:


Adrian Alexandrescu - Managing Partner


Adevăratele caractere ies la iveală în perioade grele. Am terminat perioada stării de urgență și suntem pe plus Year-To-Date față de 2019 (avem și 4 clienți nou câștigați). Nu am avut pe nimeni în șomaj tehnic, nu am modificat niciun salariu, nu am făcut nicio modificare în echipă. Nu am avut nicio lună pe minus.


Diana Angheluță - Business Unit Director


Perioada aceasta ne-a ajutat să înțelegem și să analizăm mai bine workload-ul din agenție și unde putem activa backup projects și learning sessions. Mi s-a părut surprinzător faptul că am lucrat în echipă mai mult și mai des decât înainte cu ajutorul tool-urilor pe care le folosim - Hangouts, Group chats, Trello. Cât de mult ne-a ajutat faptul că aveam o politică de remote de 2 zile pe săptămână să ne adaptăm rapid la full remote? A fost literally a <1h task.


Andrei Pop - CTO


Cred că toată lumea a avut de învățat ceva din această perioadă de work full remote. Noi, ca agenție, ne-am dat seama că dacă rămânem serioși putem lucra la fel de bine sau chiar mai bine ca înainte, iar clienții au descoperit și alte metodologii de lucru față de cele clasice. Cred că toată industria a avut de câștigat și pe termen lung acest lucru se va vedea.


Adrian Stănescu - Senior Software Developer


Situația curentă a accelerat tranziția companiilor către digital și automation. Clienții fiind mai receptivi, avem posibilitatea de a dezvolta și oferi soluții moderne pentru probleme moderne.


Andrei Gadău - Software Developer


A fost o perioadă în care am învățat să gestionez timpul altfel, trecerea la modul de lucru WFH a fost foarte ușoară, productivitatea nu a fost afectată și eficiența colegilor a fost îmbunătățită.


Daniel Nicorescu - Front-end Developer


Ne-am schimbat modul în care socializăm dar ne-am păstrat productivitatea, ritmul și flow-ul de lucru pe care le aveam și atunci când mergeam la birou.


Adrian Timofticiuc - Software Developer


Am realizat că productivitatea nu depinde neapărat de un loc specific atunci când comunicarea funcționează excelent (indiferent dacă este vorba de call sau video call) și fiecare tratează cu responsabilitate ceea ce are de făcut.


Andrei Petre - Jr. Front-end Developer


M-a impresionat în această perioadă faptul că productivitatea nu a fost afectată în mod negativ, totul a fost bine organizat și pus la punct din timp. Comunicarea n-a lipsit chiar dacă a fost prin call sau mesaj pe chat.


Adina Arsene - Software Developer


Cred că în această perioadă fiecare a tratat cu seriozitate și responsabilitate situația, modul de lucru WFH putând fi astfel considerat o soluție în contextul actual.


Viorel Sârbu-Senior Software Developer


Deși a fost o perioadă mai dificilă, consider că am avut o comunicare mult mai productivă, iar clienții au fost mai receptivi.


Mihai Tudor-Senior Programmer


Abordarea perioadei de pandemie/remote împarte totul în două grupuri: cei care au înțeles că timpul este prețios și l-au investit în a învăța (pentru a evolua în domeniul lor, pentru a capătă skill-uri noi, etc.) și cei care au abordat această perioadă ca o pauză prelungită. Am investit timpul "liber" în școlarizare și mulți dintre noi avem acum skilluri și certificări noi care ne ajută să oferim deja servicii noi.


Cătălin Vlad - UI/UX and Hubspot Specialist


Trecerea la modul WFH, deși nu este nouă pentru Interactions, a adus un plus de productivitate și mai ales un plus de independență și eficiență pentru fiecare coleg. Adevărat, locul unei întrebări aruncate în birou și care de obicei primește răspuns instant a fost luat de un call, mesaj pe chat sau telefon care uneori poate să întrerupă flow-ul de lucru. Chiar și așa, deși call-urile au fost mai frecvente (lucru imposibil de evitat în acest model de lucru), fiecare s-a axat pe eficientizarea task-urilor folosind la maxim tool-urile existente și chiar utilizarea unor tool-uri noi.


Andreea Stan - Head of Strategic Planning


Sunt mândră că în această perioadă am reușit să fac ordine nu doar în gânduri, ci și în cunoștințe. Cursurile HubSpot m-au ajutat să structurez tot ce am învățat în 11 ani de Interactions.


Irene Catan - Senior Copywriter


Trecerea la noul mod de lucru s-a făcut extrem de ușor și ne-am adaptat rapid. Numărul proiectelor a crescut rapid, nivelul de creativitate și productivitatea nu au scăzut deloc, în ciuda condițiilor actuale.


Diana Duca - Copywriter


Munca în sistem full remote s-a dovedit la fel de productivă precum cea în sistem parțial remote, pe care îl foloseam deja de un an. Proiectele și provocările noi au devenit un mod eficient de a te distrage de la contextul tensionat. Programul de cursuri Hubspot mi-a restructurat informațiile de digital într-un mod foarte bine segmentat, într-un timp foarte scurt.


Eva Coșa - Social Media Specialist


Perioada de work from home a adus un nou flow și o direcție inovatoare. Apreciez foarte mult mobilizarea și solidaritatea echipei, dar și disponibilitatea de a învăța unii de la alții și de a ne susține în perioada aceasta.


Courtney Moreira - Senior Art Director


Am avut cu toții timp să învățăm lucruri noi și am trecut de un "test" care dovedește că funcționăm foarte bine ca echipă.


Sebastian Căpățînă - Senior Art Director


Perioada aceasta a scos la iveală cât de bine putem comunica între noi chiar și în situații mai dificile.


Teodora Bogdan - Art Director


Mediul de lucru s-a transformat cu totul într-unul digital. Eram obișnuiți și înainte cu lucrul de acasă, având două zile pe săptămână de lucru remote, așa că trecerea nu s-a simțit foarte mult. În ciuda scăderii interacțiunii față în față pe care o aveam la birou zi de zi, consider că am devenit chiar mai creativi ca înainte. Am avut mai mult timp de gândire în mediul în care fiecare probabil ne simțim cel mai bine: în propriul cămin.


Cătălin Raescu - Product Manager


Suntem de cel puțin 2 luni în modul WFH și remarcabil este că din punctul de vedere al modului de lucru cu clienții nu s-a schimbat nimic. Au primit în continuare suportul nostru ca și când am fi fost în formulă completă la birou. Ba chiar mai mult, fiind "permanent" la "noul" loc de muncă, am reușit să înlocuim ore "pierdute în trafic" în mai multe ore "clienți mulțumiți”.


Anamaria Gheorghe - Business Development Director


Aceste 2 luni de WFH au fost parcă desprinse din viața astronauților: nu pot părăsi compartimentul, nu știu cu certitudine ce va urma, își gestionează foarte bine resursele și au încredere că vor reveni la sol în condiții de siguranță bazându-se pe tehnologia pe care o au la dispoziție. În această perioadă, timpul a căpătat o nouă dimensiune, iar relațiile colegiale, dar și cele de business, au demonstrat că au la bază o temelie solidă.


Cătălina Istrătescu - Account Manager


Am transferat în lumea virtuală toate ideile, proiectele și comunicarea cu colegii și clienții. Am redescoperit coeziunea de echipă, ne-am adaptat rapid la noul context, am acumulat informații noi, foarte utile pentru succesul noilor proiecte de digital transformation, axate pe automatizare, optimizarea proceselor, diminuarea resurselor și personalizarea experiențelor consumatorilor.


Camelia Crețu - Account Manager


Am fost la fel de productivi, am știut să ne organizăm resursele și să optimizăm procesele. Dar cel mai important: am creat și am lansat cu succes produse noi, 100% dezvoltate în perioada de izolare.


Marius Palcă - Account Manager


Această perioadă a fost o oportunitate de a testa fundația agenției. Uimitor, lipsa apropierii fizice a generat situații care ne-au adus mai aproape în loc sa ne distanțeze.

Planul de învățare de skill-uri noi a fost de asemenea important pentru fiecare dintre noi. Iar adaptarea a funcționat atât de bine, încât am putea să o facem permanent.


Bianca Zidaru - Account Executive


Numărul proiectelor a crescut, iar pe mine m-a ajutat foarte mult să învăț multe lucruri și să interacționez mai mult cu colegii. Mi s-a părut remarcabil faptul că ne-am adaptat destul de repede la politică de full remote fără sa afectăm productivitatea.


Experienţa anterioară a sistemului remote, precum şi determinarea echipei au contribuit la depăşirea celei mai provocatoare perioade profesionale. Am învăţat multe lucruri în acest timp atât despre time management şi evitarea procrastinării, dar mai ales despre cât de importantă e munca în echipa şi câte lucruri se pot obţine când îţi depăşeşti starea de confort. Suntem promotorii transformării digitale şi suntem gata să preluăm noi proiecte.


We are Interactions, the efficient agency!


Articol scris de întreaga echipa INTERACTIONS.


Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.


În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.


Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

79 views0 comments

Kommentarer


bottom of page