top of page
  • Writer's pictureInteractions

INTERACTIONS recomandă: acum este cel mai bun moment să-ți iei un uscător LG

Updated: Jul 2, 2021



Produsele LG acoperă întreg ciclul de spălare a hainelor, prin dezvoltarea unor mașini de spălat inovatoare și completarea lor cu o gamă de uscătoare performante și eficiente. Importanța celor din urmă este subliniată în cea mai recentă campanie LG, deja deschisă publicului, care accentuează beneficiile uscătorului și îți oferă ocazia primirii unui cadou garantat.


O campanie dezvoltată de LG și INTERACTIONS


Noua gamă de uscătoare LG, echipate cu pompe de căldură Dual Inverter și condensator de curățare automată, asigură un consum redus de energie electrică. Sunt disponibile în mai multe variante ce diferă ca design și capacitate de stocare. Pot fi alăturate mașinii de spălat LG, garantând împreună aspectul impecabil și protecția hainelor tale atât ca țesătură, cât și împotriva alergenilor.

Noua promoție disponibilă pe https://campanialg.ro/uscătoare-lg/ este dezvoltată de LG pentru a scoate în prim-plan un produs inovator și foarte util, care poate economisi timp, energie și spațiu. Platforma web și managementul campaniei sunt realizate de INTERACTIONS- the highly reliable marketing automation, e-crm & digital agency.

Mecanica noii campanii a fost validată cu succes în promoțiile anterioare LG: achiziționează un produs participant și primești garantat un cadou la înscrierea și validarea facturii pe site. Este vorba despre LG Dryer Stacking Kit, un produs disponibil în România exclusiv prin intermediul acestei promoții. Kit-ul te ajută să economisești spațiu, fixând în siguranță uscătorul LG deasupra mașinii de spălat.


Insight-uri din culise


Octavian Pascu (Online Manager LG) spune că “achiziționarea unui produs complementar mașinii de spălat este o decizie foarte bună atât pentru aspectul hainelor tale, cât și pentru optimizarea timpului tău. Suntem entuziasmați de interesul crescut pentru uscătoarele LG în România și ne-ar plăcea să extindem segmentul de piață și să convingem cât mai multă lume de utilitatea și eficiența unui astfel de produs”.

Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS) completează: “Obiceiurile și stilul de viață al românilor se schimbă împreună cu tehnologia. Produsele LG simplifică sarcinile casnice și oferă posibilitatea de a pune mai mult accent pe dorințe decât pe nevoi - acestea fiind deja acoperite de produse de ultimă generație și oferte promoționale gândite să le completeze.”

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

80 views0 comments
bottom of page