• Interactions

Intră în Laboratorul trendurilor digitale lansat de INTERACTIONS






Descoperă Catalogul e-tendințelor 2021 dedicat business-urilor care îşi doresc o prezenţă online mai bună, un ebook powered by Laboratorul de trenduri digitale INTERACTIONS. Ebook-ul include o serie de soluţii digitale futuriste care, incluse în strategia de comunicare a brandului tău, te pot ajuta să-ţi îndeplineşti mai rapid obiectivele de marketing.


Tendinţele prezentate holistic în catalog sunt automatizarea promoţiilor, Big Data, video, audit site, RPA şi UX/UI. Împreună, ele pot iniţia transformarea digitală a unui brand, un proces ce accelerează numărul de conversii online şi defineşte mai clar poziţionarea lui în fața target-ului. Toate cele 6 propuneri se regăsesc şi în noul portofoliu de servicii şi produse al agenţiei noastre de digital, eCRM şi marketing automation, alături de soluţiile clasice, aplicate deja în sute de campanii de succes.


Descarcă acum Catalogul e-tendințelor 2021.


Automatizarea promoţiilor


În 2021 nu se mai poartă site-urile de promoţie dezvoltate în 2-4 săptămâni de o echipă de programare scumpă. Acum, există un tool cu care îţi poţi seta un site de promoţie mult mai ieftin şi eficient. În plus, există posibilitatea ca acest task de implementare să fie realizat direct de echipa care furnizează tool-ul. În susţinerea iniţiativei, Promotiful este soluţia ideală pentru implementarea unui website promoţional în doar câteva ore, nu zile sau săptămâni. Cu o gamă largă de mecanici disponibile şi cu o interfaţă intuitivă, clientul îşi poate personaliza singur pagina, încărcând conţinutul şi alegând opţiunile disponibile din lista prestabilită de mecanici, sau poate lăsa întreaga sarcină pe seama echipei Promotiful. Asistența departamentului de programare nu este necesară, iar în final brandul are un website de promoţie perfect funcţional şi estetic, cu 10% din bugetul dedicat unei astfel de pagini realizate de la zero.


Big Data


În era Big DATA, este imperativ ca business să renunţi la Excel şi să stochezi şi să valorifici cât mai bine posibil informaţiile consumatorilor de care dispui. Un sistem performant de colectare şi segmentare a datelor te va ajuta ulterior să construieşti campanii mai targetate, care să îndeplinească aşteptările consumatorilor şi ale echipei de marketing.


DATAMART stochează date în siguranţă şi oferă acces securizat clienţilor, în conformitate cu solicitările GDPR. Sistemul păstrează o evidenţă permanentă a acţiunilor de accesare şi generează rapoarte detaliate.


Video


Tot în laboratorul de trenduri digitale se regăsesc şi serviciile video pentru a perfecţiona cea mai interactivă formă de conţinut pentru brandul tău. Fie că vrei să incluzi formatul pe website-ul business-ului, să iniţiezi o serie de tutoriale sau să adaugi dinamică în planul lunar social media, serviciile video se bazează nu doar pe cunoştinţe tehnice şi idei creative, cât pe o strategie video bine planificată înainte.


INTERACTIONS include în portofoliul său o gamă largă de formate şi strategii de folosire a video-urilor în planul de conţinut, în funcţie de audienţa fiecărui brand, dar şi de mesajul pe care vrea să îl transmită.


RPA


RPA se referă la automatizarea anumitor task-uri repetitive cu ajutorul unui “robot” care poate aduna, evalua, copia şi segmenta datele în cel mai scurt timp şi fără pauze. În funcţie de nevoile clientului, un RPA poate acoperi munca mai multor tipuri de angajaţi, pentru ca ei să se concentreze pe activităţi mai importante în economia business-ului.


INTERACTIONS beneficiază de abilităţile tehnice şi experienţa necesară pentru a construi de la zero un astfel de proiect alături de echipa ta.


UX/UI


Serviciile UX/UI asigură funcţionalitatea şi estetica unei pagini, în standardele din 2021. Astăzi, nu mai e suficient să ai un website oficial, el trebuie să fie cât mai uşor de folosit de către target pentru a genera conversiile promise în obiectivele de business. Serviciile UX/UI asigură un flow bun în user’s journey şi o conexiune fidelă între aşteptările utilizatorilor şi implementarea marketerilor.


Site audit & SEO


În 2021, fiecare site ar trebui să fie optimizat în urma unui audit, iar agenţia propune evaluarea acestor asset-uri în mod constant, pentru că algoritmii internetului se schimbă, iar site-ul trebuie să fie performant din mai multe perspective: UX/UI, conţinut, SEO sau chiar şi integrare cu platformele social media. Rapoartele generate de evaluarea website-ului în cadrul unui audit servesc ca insight-uri valoroase pentru perfecţionarea lui ulterioară, tot cu ajutorul INTERACTIONS.


Vizitează virtual Laboratorul trendurilor digitale pentru a-ţi alege cele mai potrivite reţete şi formule pentru business-ul tău. Descarcă acum Catalogul e-tendințelor 2021, află trendurile momentului şi iniţiază cu ajutorul lor transformarea digitală a brand-ului tău.


6 views0 comments

© 2009-2021 Interactions. All rights reserved. | Cookie policy | Privacy policy