• Interactions

La cererea clienţilor, LG reactivează promoţia pentru gama de uscătoare

Updated: Jul 2


Campania “Hainele tale merită un uscător LG” s-a reactivat anul acesta după o rată de participare mult peste aşteptări avută în prima ediţie din 2020. LG şi INTERACTIONS şi-au unit forţele din nou pentru a promova gama completă de uscătoare, care nu doar usucă eficient, dar protejează ţesătura şi elimină acarienii până la 99%.


LG ţine cont de părerea clienţilor şi, după feedback-ul participanţilor la prima promoţie, INTERACTIONS a actualizat pagina cu un design modern şi mai atractiv, aliniat tuturor standardelor UX/UI. Rezultatul? O creştere a înregistrărilor cu 337%!


Cadoul garantat a rămas însă în prim-plan, pentru că este vorba despre un Stacking Kit, un accesoriu care te ajută să suprapui în siguranță uscătorul de rufe deasupra mașinii de spălat și să economisești astfel mult spațiu. Ceea ce-l face şi mai special este faptul că produsul este disponibil doar în cadrul promoţiei şi nu poate fi achiziţionat direct. Îl poţi primi garantat: comandă orice uscător LG, înscrie factura pe campanialg.ro/uscatoare-lg, iar cadoul e al tău.


"Promoţia performează cu 337% mai bine decât în ediţia anterioară şi ne bucurăm de succesul ei. Credem că îmbunătăţirea rezultatelor se datorează şi noii strategii de promovare, dar mai ales produselor care şi-au creat un renume pe piaţă. La succes contribuie semnificativ şi accesoriul pe care îl oferim cadou, o soluţie ingenioasă pentru a combina în mod ergonomic două produse LG de dimensiuni mari. Mai mult, am ascultat dorinţele clienţilor noştri, iar acum le putem oferi Stacking Kit-ul şi în variantă argintie", spune Octavian Pascu (Online Manager LG Electronics).


"Fiecare campanie pe care o dezvoltăm este mai bună decât anterioara prin simplul fapt că suntem mereu conectaţi la noutăţile pieţei şi la aşteptările în continuă schimbare ale targetului. În noua campanie LG, ne-am propus să oferim o experienţă plăcută, dar mai ales utilă participanţilor, oferindu-le toate informaţiile de care au nevoie într-un design minimalist şi aerisit, din care poţi extrage cu uşurinţă mesajul principal", declară Camelia Crețu (Account Manager INTERACTIONS).

14 views0 comments