top of page
Poza scriitoruluiInteractions

Queisser Pharma și INTERACTIONS extind campania RenoFix


Queisser Pharma şi INTERACTIONS îşi unesc forţele pentru a promova RenoFix, un produs naturist destinat prevenţiei problemelor renale. Planul lor este extinderea campaniei în social media, acolo unde compania farmaceutică şi agenţia de publicitate digitală & eCRM au identificat noi oportunităţi pentru a capta segmente noi de public, dar şi pentru a-şi stabiliza poziţia pe piaţa de profil.


Lansarea paginii de Facebook dedicată RenoFix are drept scop reunirea oamenilor cu sensibilitate renală, care se luptă cu infecții urinare, calculi renali sau doresc eliminarea metalelor grele din organism, precum şi a celor preocupați de prevenție și menținerea sănătății lor, ce caută să se informeze constant. Strategia media din social media va evidenţia utilitatea, accesibilitatea şi eficienţa RenoFix, definind în acelaşi timp personalitatea creativă și prietenoasă a brandului.


RenoFix este un produs românesc, brevetat după o muncă titanică de mai bine de 30 de ani. Datorită compoziției și a mecanismului de acţiune unice, destructurează și elimină rapid, în doar 12 zile, toate tipurile de calculi renali, indiferent de localizarea lor: renal, uretral, vezical. RenoFix se poziționează ca un produs cu triplă acțiune: are efect asupra infecțiilor urinare, pietrelor la rinichi și eliminarea metalelor grele și a substanțelor de contrast din organism, fără asocierea cu antibiotic.


Cu un mecanism unic de acțiune, RenoFix distruge bacteriile, reface țesuturile lezionate și diminuează riscul de recidivă, destructurează pietrele la rinichi și stopează simptomele asociate.


RenoFix poate fi cumpărat din farmacii, dar și online.


“Cu RenoFix, te poţi întoarce în scurt timp la a face lucrurile pe care le iubeşti şi la confortul unor zile senine, lipsite de durere. Este un mesaj pe care dorim să-l transmitem cât mai multor oameni care se confruntă cu probleme renale, ceea ce ne-a determinat să includem și social media în strategia noastră de comunicare RenoFix. Aici se află o altă categorie de public, pentru care RenoFix poate reprezenta soluția terapeutică pe care o caută de ceva vreme, iar noi ne dorim să le fim aproape. Suntem la un click distanță și vrem să construim aici o comunitate unde ei să poată găsi răspunsul la întrebările pe care le au pentru a ameliora, precum și modalități pentru a preveni, iar noi să fim acel canal la care ei apelează când au nevoie de sfaturi, suport și soluții de specialitate în cazuri ce țin de sănătatea tractului urinar.”, spune Alexandra Boldișteanu, Online Marketing Manager la Queisser Pharma.


“De la formula STANCOSIMAGNE brevetată în România până la modul de administrare ce presupune o schemă foarte bine planificată de specialişti, suntem de părere că produsul RenoFix este foarte ofertant şi din punct de vedere al promovării, iar misiunea noastră este să realizăm o campanie de comunicare pe măsura potenţialului sau. În social media, avem ocazia să vorbim direct cu oamenii, să analizăm insight-uri şi să oferim know-how-ul unor specialişti direct către cei care au nevoie de RenoFix şi sfaturi pentru sănătatea rinichilor”, adaugă Eva Coșa, Social Media Specialist INTERACTIONS.

9 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page