top of page
  • Writer's pictureInteractions

Trei idei pentru 2023



Începem anul, cum altfel decât în forță, cu top 3 idei pentru… 2023. Și pentru că, nu-i așa, content is king, am reunit câteva idei eficiente de conținut pentru anul care urmează:


User-Generated Content

Știai că peste 92% dintre utilizatori caută, înainte să achiziționeze un produs sau un serviciu, review-uri de la alți utilizatori care au achiziționat deja același produs sau serviciu? Și că peste 87% dintre branduri au încredere în eficiența conținutul generat de utilizatori? De asemenea, după recomandările prietenilor sau familiei, review-urile online sunt considerate cea mai de încredere sursă de informare, iar numărul mediu de review-uri pe care un potențial client le consideră ca minime pentru a cataloga un produs sau serviciu drept “sigur” este între 5 și 7. Statistici imbatabile, care demonstrează că UGC - user generated content - este cea mai eficientă cale de a genera brand awareness și de a construi încredere. Și tot UGC poate fi acel imbold extra care să determine o achiziție. Până la urmă, vorbim de un scenariu care ne este familiar tuturor: într-un magazin online, filtrăm produsele după numărul de review-uri și începem documentarea cu produsul cu cele mai multe review-uri. UCG poate fi inclus în strategia de comunicare sub formă de posturi, testimoniale sau video-uri. La fel de importantă este și prezența părerilor utilizatorilor pe site-ul brandului.


Live Video

Dacă video-ul este vedeta incontestabilă a ultimilor ani, live video-ul poate fi surpriza lui 2023. Acest tip de conținut este o modalitate excelentă de a interacționa cu publicul, construind încredere și generând loialitate. Conținutul video poate fi folosit pentru brand awareness, pentru a detalia produse sau servicii sau pur și simplu pentru a transmite apreciere față de clienți. Succesul masiv al TikTok arată că video-ul este aici pentru a rămâne. Dacă durata și stilul video-urilor sunt atribute în continua schimbare și adaptare, dorința de a avea un contact cât mai direct și real cu consumatorii va continua să fie tot mai puternică.


Shoppable posts

Un feature din ce în ce mai utilizat pe Instagram și Snapchat, preconizat ca un adevărat boom pentru 2023. Extrem de directe și accesibile, reunind conținutul cu e-commerce-ul, shoppable posts oferă posibilitatea de a tăgui produse (listate anterior în Instagram Shop catalog) direct în posturi din feed, Instagram Stories, IGTV videos, Reels, Guides și Live-uri.


Pe care dintre cele 3 le veți încerca în 2023? Și ce altceva ați mai adăuga pe listă? Citim cu interes și dezbatem în comentarii.


98 views1 comment
bottom of page