top of page

PORTOFOLIU
O nouă doză de răsfăț cu Müller Mix
Muller
2025
Müller Über Vibes este o platformă premium de răsfăț și recompense, care transformă fiecare achiziție într-o experiență. Indiferent de produsul sau produsele Müller preferate, fidelitatea ta este răsplătită cu premii atractive și cu experiențe de neuitat. În perioada mai-iunie 2025, am integrat în campania promoțională Müller Uber Vibes o mini activare dedicată produselor Müller Mix, crescând astfel gama de produse participante în promoție și impulsionând vânzările.
Acces mai facil la piața imobiliară din București
Salonul Imobiliar București
2025
Ediția din aprilie a Salonul Imobiliar București a marcat și aniversarea de 7 ani a Eventiful, aplicația dezvoltată de echipa noastră special pentru organizatorii de evenimente.
La intrare, vizitatorii sunt invitați să se înregistreze, completând pe laptopuri formularul prin care se colectează datele de identificare în conformitate cu reglementarile GDPR. După completare, i se printează instant o brăţară ce conţine un cod QR alături de numele şi prenumele acestuia, iar la vizitarea standurilor de interes i se scanează codul QR de către expozant. Astfel, fiecare expozant va putea scana și prelua datele vizitatorului (ex: nr telefon, email, oraș etc.) și va avea imediat la dispoziţie baza de date către care poate trimite comunicări personalizate.
Cea mai mare ediție a târgului de nunți Mariage Fest
Mariage Fest
2025
În ianuarie 2025 am avut plăcerea de a ajuta la organizarea celei mai mari ediții de până acum a târgului de nunți Mariage Fest, acolo unde am înlesnit înregistrarea a peste 50% dintre vizitatori (aprox. 7000) prin intermediul aplicației noastre Eventiful.
La intrare, vizitatorii sunt invitați să se înregistreze, completând pe laptopuri formularul prin care se colectează datele de identificare în conformitate cu reglementarile GDPR. După completare, i se printează instant o brăţară ce conţine un cod QR alături de numele şi prenumele acestuia, iar la vizitarea standurilor de interes i se scanează codul QR de către expozant. Astfel, fiecare expozant va putea scana și prelua datele vizitatorului (ex: nr telefon, email, oraș etc.) și va avea imediat la dispoziţie baza de date către care poate trimite comunicări personalizate.
O casă smart nu e SF, e KNX
Schneider Electric
2025
„O casă smart nu e SF, e KNX” a fost campania prin care am adus tehnologia de automatizare KNX mai aproape de publicul larg, demontând percepția că un smart home e rezervat viitorului sau unor bugete imposibile. Am poziționat sistemele KNX ca soluții reale, disponibile și eficiente pentru orice locuință modernă, susținute de expertiza Schneider Electric. Printr-o comunicare clară, accesibilă și vizual ancorată în viața de zi cu zi, am arătat că automatizarea locuinței nu mai este un moft, ci o alegere firească pentru confort, eficiență și siguranță.
Până când supratensiunea ne va despărți
Schneider Electric
2025
Campania de informare și conștientizare „Până când supratensiunea ne va despărți” a abordat cu umor și inteligență un subiect tehnic esențial: protecția instalației electrice. Campania de loializare se bazează pe conceptul de gamification, implementat cu scopul de a promova soluțiile de protecție la supratensiuni de origine atmosferică (SPD), prin educarea utilizatorilor cu privire la importanța siguranței electrice în propriile locuințe. Odată ce au fost finalizate toate acțiunile din jocul interactiv, utilizatorii au putut completa un formular de înscriere pentru a participa la o tragere la sorți, unde intrau în tragerea la sorți pentru un kit de premii din partea Schneider Electric.
Fragedo Barbeque dă startul unui nou sezon de grătar legendar
Fragedo
2025
Conceptul Grătar Legendar revine pentru un nou sezon al grătarelor! Anul acesta intră în joc și noua gamă Fragedo Barbeque, ce vine spre consumatori cu noi combinații irezistibile: mix de aripioare picante și barbeque, aripioare picante cu ciocănele barbeque și aripioare barbeque cu cârnăciori de pui ușor picanți, toate atent asezonate, și gata de pus pe grătar. Noi le-am completat cu o grafică vibrantă și un ton jovial, adaptate publicului urban.
SmartCook by Fragedo, primul asistent de gătit AI din România
Fragedo
2025
Dacă ai câteva ingrediente în frigider și nu știi ce să gătești, dacă ești pe fugă, dar vrei totuși să faci ceva bun și inspirat, de acum nu mai ești singur în bucătărie. Pentru clientul nostru TRANSAVIA, am creat SmartCook by Fragedo, primul asistent de gătit AI din România. Un partener de încredere, care pornește de la ingredientele pe care le ai deja în casă și care îți sugerează ce poți găti cu acestea. Accesezi SmartCook by Fragedo pe site-ul companiei (scanând codul QR de pe ambalajele Fragedo) și primești instant sugestii de rețete.
Site-ul potrivit pentru brandul potrivit
Dacia
2024
Am dezvoltat și implementat site-ul media.renault.ro, platforma oficială de presă a Renault România, care oferă acces la cele mai recente știri, comunicate de presă, informații despre produse și vehicule, inclusiv cele electrice și hibride și noutăți tehnologice. Utilizatorii pot explora diverse secțiuni dedicate vehiculelor, inovațiilor și parteneriatelor Renault, precum și o librărie media cu imagini și videoclipuri.
Servicii premium LG
LG
2024
Am realizat campania și website-ul de promovare al serviciilor premium oferite de LG pentru televizoarele selectate: dezambalarea produselor, consiliere cu privire la locul de amplasare a produsului, verificarea funcționării în parametri a acestuia, montarea suportului TV, punerea în funcțiune, și, dacă este nevoie, instalarea softului.
Un meci mare merită un ecran și mai mare
LG
2024
Pentru cei care își doresc să aducă atmosfera stadionului la ei acasă, noua campanie LG “Un meci mare merită un ecran și mai mare” are cadouri garantate de până la 2000 RON cashback. Campania aduce în prim plan gama de modele de televizoare LG OLED și QNED 2024 și tehnologia din spatele acestora.
În arena CampioMATE
CampioMATE
2024
Pentru că știm cât de utilă este matematica și pentru că ne dorim să le oferim copiilor entuziasm și bucurie, Asociația Visuri Îndrăznețe a creat CampioMATE – Campionatul de matematică pe echipe. Și pentru că INTERACTIONS ştie că nu AI, ci resursa umană este cea mai importantă resursă în care merită să investim, se alătură efortului CampioMATE prin dezvoltarea unei campanii de awareness.
E momentul unui grătar legendar
Transavia
2024
A venit din nou mult așteptatul sezon al grătarului și e timpul să punem tot ce e mai bun pe grill: produsele Fragedo Deli Barbeque. Un nou concept INTERACTIONS, implementat și realizat de la idee, la materiale promoționale și website, până la mecanică și managementul premiilor și al câștigătorilor.
Mirosul de vară pe care îl iubești
LG
2023
Când combini tehnologia mașinilor de spălat LG cu detergentul potrivit, obții nu doar haine proaspete și curate, ci și haine care miros excelent. De aceea, campania dezvoltată pentru LG a inclus cadouri la achiziție sub forma unui detergent la înălțimea mașinii de spălat.
bottom of page
