Interactions a semnat cea mai nou lansată campanie online a Mega Image sub sloganul “Zi-ne prețul, ia-ne premiul”, construită în jurul ideii de “prețuri mici”. Promoția s-a desfășurat timp de o lună sub forma unei provocări lansate consumatorilor de a ghici prețul produselor Mega Image. În fiecare zi, un preț corect sau cel mai apropiat de cel real a fost premiat cu un bon de cumpărături în valoare de 100 de RON, automat dublat în cazul în care consumatorul era și fan Mega Image pe Facebook (bonus de prietenie).
“Obiectivul nostru a fost să comunicăm prețurile mici din Mega Image. Am considerat însă că doar un enunț sec “avem prețuri mici” nu este suficient. Astfel că i-am provocat pe consumatori să ghicească chiar ei prețul corect, pentru a se convinge personal de mesajul transmis”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Platforma online dedicată promoției a jucat două roluri esențiale: primul a fost acela de a trezi curiozitatea consumatorilor și de a-i determina să se înscrie în concurs, iar al doilea a fost de a susține noua poziționare Mega Image drept o rețea de magazine unde consumatorii nu găsesc oferte sau promoții speciale care durează doar câteva zile, ci prețuri mici care se mențin pe tot parcursul anului. În plus, am mizat și pe creșterea traficului în magazine provenit dinspre participanții care doreau să ghicească prețul cu exactitate.”
Promoția “Zi-ne prețul, ia-ne premiul!”, care tocmai s-a încheiat, face parte din campania de comunicare a Mega Image, dezvoltată sub sloganul “Prețuri mici tot timpul.” Conceptul creativ pentru componenta de online și strategia web Mega Image au fost realizate de Interactions.
“Prețurile “bombă” și hiperofertele nu sunt componente ale strategiei noastre de marketing. Din contra, încercăm să menținem un nivel scăzut al prețurilor pe tot parcursul anului, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor nu doar prin proximitatea magazinelor și calitatea produselor, dar și prin prețuri mici și constante”, a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image. “A fost interesant de observat cum, dacă la începutul campaniei prețurile vehiculate de participanți au fost mult mai mari decât cele adevărate, spre final consumatorii au început să perceapă prețurile din magazine mai aproape de realitate.”
Din echipa care a lucrat la campanie au făcut parte: Raluca Pavel – Marketing Manager, din partea Mega Image; Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Diana Angheluță – Content Manager, Denisa Armasu – Head of Creative Department, Radu Ghițulescu – Senior Art Director, Boris Dobre – Junior Art Director, Cătălina Ilie – Web Designer, Radu Dalbea – Software Developer, Andrei Pop – Head of Technical Department și Adrian Alexandrescu – Managing Director din partea Interactions.
Interactions este o agenție de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare și administrare de campanii de relaționare cu consumatorii, web development și analiză/ interpretare de date.