Industria de publicitate online din România și-a desemnat pe 6 iunie 2013 câștigătorii, în cadrul celei de-a doua ediții IAB Mixx Awards România. Gala de premiere s-a desfășurat ca parte a ICEEfest, arată un comunicat emis de IAB România.
Cele mai multe premii au mers la Interactions, cu 4 distincții obținute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie realizată.
[UPDATE] “În acest moment avem cel puțin un premiu sau nominalizare în competiții importante pentru aproximativ 80% dintre brandurile pentru care lucrăm sau pentru care am lucrat – Mega Image, Kit Kat, SEAT, Groupama, Clickshop, Joe, Mediapost Hit Mail, Mobexpert și Maggi. Obiectivul pentru anul viitor ar fi să ajungem cât mai aproape de 100%. Felicitări pentru reușită întregii noastre echipe: Irene Catan, Roxana Niță, Courtney Moreira, Roxana Sava, Alice Mihalache, Andreea Stan, Adriana Postescu, Diana Angheluță, Cătălina Ilie, Cătălin Raescu, Daniel Nicorescu, Radu Dalbea și Andrei Pop”, a declarat Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions).
Iată lista câștigătorilor, în funcție de cele 10 categorii ale competiției:
Brand Awareness and Positioning: “Mega Image Virtual Garden” – Interactions pentru Mega Image.
Direct Response & Lead Generation: “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT.
Best Brand/ Product Launch: “Bursa binelui BCR” – Kinecto (CSR Platform Launch Campaign) pentru BCR.
Experimental and Innovative Campaign: “The Five to Two News” – Interactions pentru Kit Kat (Nestle).
Cross-Media Integration: “Dero Clabucel” – Mindshare pentru Unilever SCE.
Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns: “#apartIKEA – The Rented Apartment” Experiment – The Practice pentru IKEA România.
Mobile App: “Prim ajutor” – Mobile Works pentru Crucea Roșie.
Rich Media Display: “Călătoria Note 10.1″ – Starcom & Digital Star pentru Samsung.
Best Social Media Apps: “Manifest pentru creativitate” – Starcom & Digital Star pentru Samsung.
Best Digital Mixx Campaign: “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” – Interactions pentru SEAT.
La ediția de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost înscrise 27 de campanii de către 13 agenții.
“Înscrierile de anul acesta au reprezentat foarte bine nivelul și interesele industriei locale. Competiția a fost destul de acerbă și s-au obținut punctaje destul de echilibrate și apropiate. Ne dorim ca anul acesta să venim în sprijinul tuturor participanților cu feedback și recomandări, informații care să le fie utile pe viitor”, a declarat Ioana Anescu (Director Executiv, IAB România).
Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Capanescu (Chief Creative Officer, Publicis Bucharest), Adrian Botan (VP Creative Excellence, McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Visa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google România), Tudor Galos (Consumer Marketing Manager, Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director, Romtelecom) și Călin Rotarus (Founder, BCCR).
Jurizarea a fost realizată exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agenției participante, ci doar la numele campaniei și al clientului. S-au păstrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, și, în cazul în care un membru al juriului a intrat în conflict de interese cu agenția sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. În momentul calculării punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fără a fi văzute și numele campaniei și/sau al clientului/agenției. Membrii juriului au notat observații și argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi trimise ca feedback general și centralizat către fiecare agenție înscrisă în competiție.
Agenția de publicitate STRATEGAD a fost partener și susținător al IAB Mixx Awards România.
“Credem că digitalul are puterea de a schimba definitiv advertisingul așa cum îl știm. După acest principiu ne ghidăm în fiecare proiect pe care îl derulăm alături de clienții noștri și acesta e și motivul pentru care am decis ca anul acesta să susținem IAB Mixx Awards, evenimentul care celebrează cele mai bune campanii și proiecte din zona advertisingului digital”, a declarat Alin Chiriac (Managing Partner, STRATEGAD).