top of page
  • Poza scriitoruluiInteractions

#BrandsWeLove by Interactions, un an și 51 de postări mai târziu

Acum un an, agenția de comunicare digitală INTERACTIONS și-a lansat proiectul de new business propriu, #BrandsWeLove, bazat pe utilizarea social media, fără limite creative.

În cadrul proiectului, pagina de Facebook a agenției a fost proiectată ca un loc de manifestare a aprecierii față de brand-urile admirate intern (fie că făceau parte sau nu din portfoliul INTERACTIONS). Astăzi, pagina de Facebook INTERACTIONS este lunar în primele poziții în Top Facebook Players IQads, în categoria Agenții Digitale/Interactive.

Proiectul constă într-o postare creativă săptămânală, dedicată unor brand-uri cu personalitate, gândită și implementată în principal de Dan Crețu, art director INTERACTIONS, cu ajutorul Dianei Duca, copywriter al aceleiași agenții. Postarea s-a stabilizat în fiecare zi de luni, la cererea fanilor paginii de Facebook INTERACTIONS care deja s-au obișnuit și anticipează rubrica. Nici brandurile nu sunt mai sfioase, apreciază, comentează și unele chiar distribuie creațiile în care sunt menționate.

La un an după implementare, #BrandsWeLove a mărit cu 50% numărul pitch-urilor la care participă INTERACTIONS și a adus agenției încă 2 clienți noi.

"#BrandsWeLove este un proiect în care am investit nu doar timpul și bugetul agenției, dar și propriile noastre sentimente, pentru că alegem brand-urile în funcție de preferințele interne. Ne bucurăm să observăm că, îmbinând utilul cu plăcutul, ajungem la un rezultat profesionist, ce atrage atenția influencerilor. Luând în calcul evoluția rubricii, ne dorim să menținem calitatea postărilor, a target-ului specializat căruia le dedicăm și să deschidem calea unor noi ocazii de comunicare cu brand-urile care ne plac și pentru care avem deja idei." explică Andreea Stan, Account Director INTERACTIONS și unul dintre fondatorii proiectului.

"Suntem o agenție de comunicare digitală și ni se pare normal că demersurile noastre de new business să se întâmple prin aceleași metode prin care propunem clienților noștri să își promoveze produsele și serviciile lor. Astfel, demonstrăm că ceea ce propunem chiar funcționează și că, atunci când faci un lucru cu profesionalism, rezultatele nu întârzie să apară. Iar #BrandsWeLove ne-a adus în agenție rezultate concrete: clienți noi și bugete noi.", adaugă Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).

Dacă și tu vrei să-ți surprinzi, în rubrica #BrandsWeLove, brand-ul favorit sau chiar brand-ul de care te ocupi, dă Like paginii INTERACTIONS pe Facebook și fii cu ochii-n patru.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page