La început de an, aflăm highlight-urile din activitatea agențiilor din România în 2013 și gândurile pentru noul an. Despre Interactions povestește în continuare Adrian Alexandrescu (Managing Partner).
Cum a evoluat cifra de afaceri a agenției în 2013 față de 2012
Estimăm o cifra de afaceri comparabilă, de 2.3 milioane lei, însă în 2013, în structura cifrei de afaceri a crescut ponderea serviciilor interne vs servicii care angrenează și costuri externe.
Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evoluției agenției
Cea mai importantă schimbare în 2013 este decizia să începem și abordarea piețelor externe, pe lângă cea din România. Proiectele venite din afară, deși nu asigură o vizibilitate pe piața internă (care ar atrage, să spunem, o creștere a numărului de invitații la pitch-uri), ne asigura un plus de venituri și implicit mai multă liniște pentru a ne concentra mai bine pe proiecte.
Care sunt cele mai bune campanii ale agenției din ultimul an
Dacă nominalizăm punctual una, două sau trei campanii, ar însemna că le desconsiderăm pe celelalte, ceea ce nu e adevărat. Voi răspunde totuși la întrebare astfel: în 2013 am lucrat la lansarea brandului Salterra și ne ocupăm de tot ce înseamnă partea de comunicare online și performance marketing. Ne place acest tip de proiecte pentru că vedem rapid și perfect măsurabil în vânzări rezultatul muncii noastre.
Care sunt clienții agenției în acest moment. Care sunt clienții câștigați în 2013
Lucrăm pentru mai multe branduri Nestle, Mega Image, SEAT, CEC Bank, un client pe care nu putem să îl numim :), iar din 2013 am început să lucrăm și pentru Hochland, Salterra precum și pentru piața externă (Franța).
Ce oameni noi s-au alăturat echipei
În 2013 s-a alăturat echipei noastre Daniel Nicorescu ca web designer.
Ce învățăminte din 2013 vor fi aplicate în 2014
Sună a slogan publicitar, dar e adevărat “Ascultă-ți instinctul”. Am avut mai multe situații în care instinctul ne-a spus ceva și am făcut altceva.
Așteptări la început de an
Vrem să păstrăm echipa în această formă, să mai câștigăm încă cel puțîn un client mare și să lucrăm mai multe proiecte cu aplicare directă și imediată în vânzări.