top of page
  • Poza scriitoruluiInteractions

Cum mi-am petrecut vacanța la Interactions

Salut. Sunt Marco și acesta sper că nu va fi un comunicat de presă clasic sau plictisitor (decât dacă nu îmi modifică @Alexandrescu textele). Vedeți, eu n-am mai scris comunicate până acum, iar cele pe care le-am primit ca exemplu sunt mult prea ,,lame” ca să le reproduc. Mai bine aș face un fel de eseu despre cum mi-am petrecut vacanța (chiar dacă nimeni nu se omoară după eseuri) și, pentru că aici am învățat să comunic gândindu-mă la un target, îmi imaginez că îl scriu pentru colegii de clasă.

De o lună sunt în „internship for teens” la INTERACTIONS și încă nu duc lipsa consolei de acasă sau a statului degeaba. Dacă vor înceta să mai pună câte 30 de hashtag-uri la fiecare post de Insta, aș vrea să mai rămân o vreme.

Când am ajuns aici, mi-am propus să învăț cât mai multe despre publicitate. E ironic, într-un fel, că m-au primit așteptând să învețe ei ceva de la mine. I-am surprins când le-am spus că am folosit harta din Snapchat când m-am pierdut la metrou. Așa am început să vorbim despre cum folosesc eu social media și, până la urmă, am ajuns la subiectul meu preferat: gaming-ul. Tipa roșcată din creație a tras concluzia că e tot un comportament social, e modul în care interacționează „gen Z” (chiar dacă termenul asta nu prea e folosit bine în 99% dintre cazuri). Probabil că e o definiție savantă pentru a spune că eu așa mă distrez cu prietenii, dar tot de aici îmi iau și muzică sau perspective de editare. Și nu sunt deloc de acord că jocurile stimulează violența. Dacă Bruce Willis a jucat în Die Hard, asta înseamnă că o să omoare oameni și în viața reală?!

De când sunt la Interactions, am încercat mai multe proiecte. Am rămas la unul, #BrandsWeLove, pentru că nu avea atât de multe limite. În plus, îmi place umorul ironic și iubesc meme-urile. Până la urmă, și eu tot asta caut pe net! Diana & Dan din creație m-au ajutat să îmi pun în practică ideile și mă bucur că (încă) nu i-am înnebunit cu mindset-ul meu.

Boom! Vă prezint #BrandsWeLoveforTeens:

Scapă dintr-o situație încâlcită apelând la o pereche de căști wireless de la Skullcandy România 🎧 #BrandsWeLoveforTeens









Chiar dacă strângi bani pentru biletul la Untold, mereu găsești un leu prin buzunar pentru a-ți face cinste cu o delicioasă înghețată la cornet de la McDonald's România 😊












Obstacolele sunt doar în mintea ta 🚴‍♂️. #BrandsWeLoveforTeensDecathlon România







Acesta este doar începutul! Dați like paginii de Facebook Interactions dacă vreți să vedeți cum mă dezlănțui. Suntem și pe Instagram!

Aici a trebuit să las un spațiu liber ca să spună Andreea câteva cuvinte despre mine (sper că va fi ceva de bine):


Monotonia omoară creativitatea. Marco s-a dovedit un antidot perfect. Entuziasmul lui ne-a molipsit pe toți și ne-a făcut să înțelegem perfect citatul: „the creative adult is the child who survived”. În plus, am învățat că e „lame” să-ți pui pe Insta poze cu filtre de Snap. Ah well, nimeni nu-i perfect!

4 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page