Succesul te poate aștepta chiar după colț, dar pentru a-l transforma în camaradul tău de drum, e nevoie de un mic, mic detaliu: primul pas. Trei studente de la Facultatea de Marketing (ASE) au spart gheața în lumea publicității și au făcut primul pas în agenția INTERACTIONS, într-un program de INTERNSHIP.
Cum le-a fost experiența? Cam așa:
Maria Eremia
M-am simțit atrasă de comunicare încă de la liceu, așa că mi-am dorit să mă îndrept spre domeniul acesta. La INTERACTIONS am găsit o ușă deschisă și m-am convins că cel mai bun mod de a învăța lucruri noi este să le experimentezi.
Un citat care îmi place mult este “que sera sera” și cred că mă reprezintă. Sunt deschisă în fața provocărilor și nu mă intimidează dificultatea lor. De altfel, primul lucru pe care l-am învățat la agenție este că munca în domeniul publicității nu este atât de ușoară precum pare. La început, a durat puțin până să mă dumiresc cum stau lucrurile, dar acum mă simt mult mai confortabil. Trebuie să muncești mult la o idee până ajungi să o finisezi. Spre exemplu, mi-a luat ceva timp pentru a găsi textul potrivit pentru o postare legată de Cercetașii României pentru #BrandsWeLove.
Oamenii pe care i-am întâlnit la INTERACTIONS sunt foarte faini și chiar reprezintă modele de urmat. Sunt foarte serioși și concentrați pe treaba lor. Când e de muncă e de muncă, însă știu să se și distreze. Cel mai important este faptul că pot să le îmbine pe amândouă.
Ana Ganea
Ar fi cool să încep cu o poveste frumoasă despre cum am ales acest drum al marketingului, însă în real life, totul a fost upside down. Una dintre cele mai mari provocări cu care m-am confruntat a fost să-mi găsesc curajul de a recunoaște că ceea ce am ales inițial nu mi se mai potrivește. Apoi să o iau de la început în acest domeniu nou și atât de creativ.
Consider că este important să nu îți fie frică să riști. Pentru mine, internshipul la INTERACTIONS reprezintă confirmarea că am făcut alegerea bună. Îmi plac oamenii creativi și profesioniști care m-au ajutat de fiecare dată când am avut nevoie, brainstorming-urile lor unde ideile se unesc asemenea pieselor de puzzle și modul cum sunt mereu conectați la tot ce-i nou, funny și interesant.
Figan Memet
Aventura mea cu INTERACTIONS a început undeva la jumătatea lunii martie. Însă mi-am dorit încă de la începutul facultății să fiu unul dintre oamenii „behind the scene” și mă bucur că acest vis prinde contur.
Mă atrag lucrurile noi și iubesc provocările, așa că internship-ul la agenție a fost cea mai bună decizie. Pe parcursul lunii petrecute deja aici, m-am familiarizat cu brand-uri renumite și am observat cât de diferit trebuie să le tratezi pe fiecare pentru a le surprinde identitatea în materialele de promovare.
Ca încheiere, am un singur sfat pentru cei ce își caută drumul în publicitate, cât și pentru colegii mei; așa cum bine spunea Jon Kabat-Zinn: “Nu poți opri valurile, însă poți învăța să navighezi”.
“Un internship de succes depinde de două lucruri: ce ceri, dar și cui ceri. Pot să spun cu toată convingerea că am avut parte în acest internship de studenți care au abordat cu maximă seriozitate stagiul de practică. Mă bucur sincer că am avut ocazia să îi cunosc și să colaborăm, chiar și dacă pentru o scurtă perioadă de timp. Experiența a fost mai mult decât pozitivă și sper să avem ocazia să colaborăm din nou, cât mai curând.” , Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).