Interactions a obtinut trei mari reusite pe scena Internetics 2009. A ocupat locul III in concursul pentru “Agentia Anului”. De asemenea, a obtinut unul dintre cele doua trofee de argint (dealtfel singurele oferite) la categoria “Campanii Interactive”, cu “Cosul Zilnic” pentru Mega Image. Aceeasi campanie a fost si castigatoarea categoriei “Retail si Comert Electronic”.
“Sunt foarte mandru de premiile obtinute. In primul rand, juriul din acest an a fost extrem de exigent: s-au acordat doar 8 premii in cadrul concursului propriu-zis. Practic, au castigat ACELE campanii. In al doilea rand, am demonstrat ca, desi suntem o agentie la inceput, care nu are nici macar un an de existenta, avem un cuvant important de spus in piata. In al treilea rand, am dovedit ca nu trebuie sa investesti bugete de 6 cifre pentru a aduce plus valoare clientului”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Vreau sa le multumesc deopotriva clientilor si colegilor mei. Am dovedit ca facem echipa buna impreuna. Premiile Internetics sunt un succes comun”.
UPDATE: Echipa care a dezvoltat aceasta campanie este formata din Raluca Pavel (Marketing Manager, Mega Image) si, din partea Interactions: Denisa Armasu (Head of Creative Department), Catalina Ilie (Web Designer), Andreea Stan (Account Manager), Adrian Alexandrescu (Managing Director) si Serban Jinga (Internet Marketing Specialist).
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/ interpretare de date.