top of page
  • Poza scriitoruluiInteractions

La mulți ani nouă!

Pe 12 ianuarie, INTERACTIONS, agenție de comunicare interactivă specializată în servicii de e-CRM, aniversează 2 ani de la înființare, informează un comunicat al agenției. Cifra de afaceri cumulată din acești doi ani este de 4 milioane RON, în 2009 atingând valoarea de 350.000 EURO și clasându-se, astfel, în top 10 agenții digitale din punct de vedere al cifrei de afaceri, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.

În 2010, INTERACTIONS a obținut 8 premii la festivaluri de comunicare online ca Internetics sau Webstock, precum și singurul premiu acordat la secțiunea online, în cadrul festivalului de creație ADOR 2010. În prezent, INTERACTIONS are în portofoliu cel puțin un premiu pentru fiecare client. Printre clienții INTERACTIONS se află companii precum Mega Image, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik, Joe, Kitkat), Mobexpert, Groupama, Sarantis (Str8, C-Thru). Printre proiectele proprii ale agenției se numără și www.supersport365.com, urmând ca în 2011 să fie lansate și altele.

În cei 2 ani de activitate, INTERACTIONS a colectat și dialoghează cu peste 400.000 de consumatori, în cadrul programelor pe termen lung create și pe care lae administrează în continuare, în numele clienților săi.

Echipa INTERACTIONS este formată în principal din seniori, business-ul însemnând o treime creație, o treime programare și o treime mentenanța echipei.

“Suntem o echipă de oameni care pun accent pe muncă susținută și seriozitate. Le oferim clienților noștri idei și implementare ca parte a zilei noastre normale de lucru. Cifra noastră de afaceri este făcută în proporție covârșitoare din activități de dezvoltare de strategie și creație, programare și mentenanță de programe de dialog cu consumatorii. Avem o marjă normală de profit de aproximativ 15%”, spune Adrian Alexandrescu, Managing Partner INTERACTIONS.

“Știm că pentru a produce valoare este important să ai un job pe care să îți placă să îl faci. De aceea, la INTERACTIONS, membrii echipei nu sunt doar simpli angajați, ci participă și la repartizarea profitului, fiecare angajat mai vechi de 1 an obținând o cota parte din acesta”, a adăugat Alexandrescu.

În prezent, acționari ai agenției sunt fondatorul ei, Adrian Alexandrescu, și Poșta Franceză, prin Mediapost Hit Mail. Agenția este parte a unui grup a cărui valoare a ajuns la 6 milioane de Euro în 2010 și care integrează servicii de online, e-mail, social media, SMS, MMS, direct mail, drop mail și curierat.

2 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page