Campania “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars”, creata de Interactions, a fost premiata cu distinctia “Merit” in cadrul categoriei Lead Generation la Mixx Awards Europe 2014, fiind singura prezenta romaneasca de pe shortlist-ul festivalului. Castigatoarea categoriei a fost campania “Try My Hybrid”, realizata de Saatchi & Saatchi Norvegia pentru Toyota.
Mixx Awards premiaza cele mai bune campanii interactive sau de digital din Europa. In faza europeana a competitiei intra campaniile castigatoare in cadrul editiilor locale ale Mixx Awards. Din statele unde nu se organizeaza editii locale Mixx Awards poate fi inscrisa orice campanie premiata cu aur, argint sau bronz intr-un festival local recunoscut international.
Castigatorii Mixx Awards Romania 2013 au fost anuntati in cadrul ICEEfest 2013, unde “SEAT Webshop – The online shop for new and used cars” a primit doua distinctii – Best Digital Mixx Campaign si Direct Response & Lead Generation. Pe langa campania pentru SEAT, Interactions a mai fost premiata la Mixx Awards Romania pentru campania Mega Image Virtual Garden, in cadrul categoriei Brand Awareness and Positioning, si pentru campania Kit Kat – The Five to Two News, in categoria Experimental & Innovative Campaign & Best MIXX.
Pentru editia din 2014 a Mixx Awards Romania, inscrierile sunt deschise pana pe 31 mai si se pot face pe platforma online dedicata. Castigatorii vor fi desemnati pe 12 iunie, tot in cadrul ICEEfest.