Interactions a fost singura agentie premiata la ADOR 2010 in categoria online, pentru campania “Mega Image – Costa Cat Crezi?”, desfasurata in perioada iunie-iulie 2010. Obiectivul principal al acestei campanii a fost de a dovedi clientilor ca Mega Image are preturi mici tot timpul anului.
Pentru Interactions, acesta este al patrulea premiu obtinut impreuna cu Mega Image, dupa Webstock 2010 (premiu pentru Mega Image Facebook Fan Page) si Internetics 2009, cand campania Mega Image – “Cosul Zilnic” a castigat categoria de Retail si Comert Electronic, dar si unul dintre singurele doua trofee de argint la Best Interactive Campaigns.
“Premiul ADOR este extrem de valoros pentru noi, din mai multe motive. In primul rand, vorbim despre un premiu acordat de catre un juriu international in cadrul unui festival cu traditie in publicitate romaneasca. In al doilea rand, premiul ne reconfirma ca functionam bine ca si echipa si ca reusim sa dezvoltam proiecte foarte bune pentru clientii nostri. Bineinteles, nu in ultimul rand, suntem mandri ca am castigat singurul trofeu acordat in categoria online in conditiile in care am avut ca si concurenta campanii foarte bune, pe care le-am apreciat inca din momentul lansarii lor pe piata”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
“Acest premiu reconfirma succesul campaniei noaste, care in primul rand s-a masurat la nivelul impactului asupra clientilor si potentialilor clienti Mega Image. Ne bucuram ca, dincolo de eficienta si rezultatele aduse, campania noastra a fost apreciata si din punct de vedere creativ si strategic”, a explicat Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image.
“Ne-a placut foarte mult sa lucram la acest proiect. Apreciez increderea pe care ne-a acordat-o clientul in momentul in care i-am prezentat partea strategica si creativa si ma bucur ca am reusit sa o recompensam cu acest premiu”, a completat Denisa Armasu, Head of Creative Department.
Pentru aceasta campanie, Interactions a asigurat dezvoltarea strategiei si creatiei, constructia website-ului, mentenanta, precum si elaborarea si implementarea strategiei de promovare online, inclusiv integrarea cu social media.
Din partea Mega Image, proiectul a fost coordonat de Raluca Pavel, Marketing Manager, iar din partea Interactions echipa de proiect a fost formata din: Denisa Armasu – Head of Creative Department, Radu Ghitulescu – Sr Art Director, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Diana Angheluta – Content Manager, Radu Dalbea – Software Developer, Catalina Ilie – Web Designer si Andrei Pop – Head of Technical Department.
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza/ interpretare de date.