top of page
  • Poza scriitoruluiInteractions

Interactions în IQAds

De câteva zile încoace, ora 13.55 nu mai e doar momentul ăla al zilei în care îmi dau seama că a trecut juma’ de zi și eu nu am făcut nici un sfert din ce îmi propusesem.

Și nici nu mai dau refresh pe Facebook, bazându-mă că cineva a avut inspirație și astăzi și că are ceva like-uibil de spus.

Alături de alți colegi amatori de procrastinare de calitate, intru pe pagina KitKat România să citesc știrea de la fără cinci.

În loc de posturile de succes după formulele împământenite “SHARE dacă [un maaare insight]”, “X + Y = LIKE?”, “Like ca să ne arăți cât de mult îți place [brandul tău aici]”, “Share dacă ai găsit m în marea de n-uri în mai puțin de 10 secunde’, văd o glumiță legată de un topic actual pe fan page-ul pauzelor. Ca să vorbesc pompos, într-o lume plină de neprevăzut, KitKat îmi oferă ceva stabil (știu, știu).

Îmi place și call to action-ul de pe langing page: abonează-te la o știre bună cu un like. O promisiune Interactions, pentru că ei sunt în spatele buletinului de pauze.












Uite ce a fost până acum:

Luni, 23 ianuarie: Legiferatorii au vrut să scape de piraterie. A doua zi, au luat o wikipauza.


















Marți, 24 ianuarie: Legătura dintre focă și posesoarea celor mai lungi picioare a fost ruptă. Ghiciți ce cuplu a luat o

pauză?

















Miercuri, 25 ianuarie: În sfârșit ninge de Anul Nou! Care an nou? Anul Nou chinezesc! Ai cauciucuri de iarnă sau iei

o pauză?

















Joi, 26 ianuarie: Stadionul național s-a transformat în patinoarul național: nu s-a tras copertina. Ia o pauză și spune-ne: cum crezi c-ar arăta un triplu axel de la 11 metri?

















Vineri, 27 ianuarie: Cum e să fii star? Zici “Sunt plictisit” și iei 10.000 de like-uri. Tu ce mai cauți la birou? Ia o pauză!



















Vineri, 27 ianuarie: Cum e sa fii star? Zici “Sunt plictisit” si iei 10.000 de like-uri. Tu ce mai cauti la birou? Ia o pauza!


















L-am întrebat pe Adrian Alexandrescu ce se află în culisele jurnalului: “Conceptul este unul cât se poate de simplu: Cum KitKat este endorserul pauzelor de peste 75 ani, ce ar fi mai potrivit pentru fanii de pe Facebook decât să le oferim o pauză în fiecare zi. Când? La 2 fără 5, ora la care majoritatea oamenilor de birou își termină masa și înainte de a se apuca de lucru caută un mic amuzament și poate ‘ceva dulce’. Am considerat că entertainmentul trebuie să fie simplu, ușor de digerat, însă relevant și de actualitate. Așa că am ales că în fiecare zi să prezentăm câte o știre. Care să fie în același timp și amuzantă. Am combinat ‘știre’ și ‘the KitKat way’ și a ieșit ceea ce vedeți. Nu în ultimul rând, le amintim oamenilor cu orice ocazie că o pauză din când în când este binevenită :-).

Din punct de vedere logistic, este un proiect ambițios, dar care are și beneficii pe măsură. Într-un online în care prea multe rezolvări constau în aplicații automatizate, încercăm să aducem un ‘human touch’ prin conținut de actualitate, dezvoltat zilnic, care să spună fanilor ‘este cineva aici pentru voi’. Și iată că funcționează. În doar o săptămână de la lansare suntem la pragul de 20.000 fani (și aproape în fiecare zi #1 în creșteri pe Facebrands), fără a promite un premiu și fără nicio recompensă materială. Promitem doar atât: ‘cu un like, câștigi garantat o pauză în fiecare zi la 2 fără 5’.

Din câte știm, este un proiect unic prin implicațiile organizatorice, însă sperăm ca și rezultatele să fie unele pe măsură. Începutul ne sugerează că putem fi cât se poate de optimiști :-)”.


3 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page