Interactions este agenția de comunicare interactivă aleasă de Nestle pentru a dezvolta componenta centrală a campaniei “JOE “? Îndrăznește!”: site-ul www.indraznestesitu.ro. La o zi de la lansarea oficială, 100 de tineri s-au înscris cu dovezi de curaj pe www.indraznestesitu.ro
Echipa Interactions a dezvoltat, pe baza conceptului creat de Scala JWT, proiectul online care se anunță a fi una dintre cele mai mari inițiative de rețea socială susținută de un brand. În calitatea de agenție specializată în CRM și comunicare digitală, Interactions va gestiona de asemenea, pe tot parcursul campaniei, procesul de comunicare cu membrii comunității construite în jurul www.indraznestesitu.ro. JOE este al patrulea brand Nestle din portofoliul Interactions, după Maggi, Nescafe și Nesquik.
“Conceptul ne-a plăcut din primul moment și am lucrat cu mare plăcere la acest proiect. Principala provocare a fost găsirea unei metode optime de a împăca regulile unei corporații precum Nestle cu cerințele unei rețele sociale, într-un timp foarte scurt”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
“Mă bucur foarte mult că am adăugat pe lângă Maggi, Nescafe și Nesquik și Joe în rândul brandurilor Nestle pe care le gestionăm pe partea de CRM și digital. Fiecare proiect Nestle a fost o experiență nouă pentru noi și www.indraznestesitu.ro nu a făcut excepție. Îmi aduc aminte cu plăcere de ultimele zile din proiect, testingul când aveam un perete întreg cu checklisturi și scenarii posibile și le incercam unul câte unul să vedem dacă funcționează corect. Cred că o să ne înrămăm cel puțin una dintre foi”, a completat Alexandrescu.
Prima faza a campaniei durează până la sfârșitul anului. Obiectivele principale sunt relansarea JOE și crearea percepției de brand tânăr, care se identifică cu valorile adolescenților și îi înțelege.
“Știam că avem nevoie de un partener care să nu fie doar competent din punct de vedere tehnic, ci să aibă și experiență de comunicare atât în general, dar mai ales în zona de comunicare directă cu consumatorii, inclusiv în comunicarea prin medii precum rețelele sociale și comunitățile virtuale. Am căutat un partener care să poată înțelege pe deplin conceptul de comunicare pentru a-l face să devină realitate într-un mod în care să susțină efectiv obiectivele noastre. Am avut încredere că Interactions este partenerul potrivit pentru dezvoltarea site-ului de campanie, și iată că nu ne-am înșelat!”, a declarat Anca Beta, Group Brand Manager Confectionery, Nestle.
Din partea Nestle, echipa de proiect a fost alcătuită din Stephen Watson – Marketing Director, Anca Beta – Group Brand Manager Confectionery, Laura Jambore – Brand Manager JOE, Isolda Zăvoianu – Consumer Services & CRM Manager, Raluca Boboc – Direct Marketing Specialist.
Din partea Interactions, echipa de dezvoltare a fost formată din Adrian Alexandrescu – Managing Director, Andrei Pop – Head of Technical Department, Andreea Stan – Head of Client Service Department și Adriana Postescu – Account Executive.
Interactions este o agenție de comunicare interactivă, specializată în servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie și creație, implementare și administrare de campanii de dialog și relaționare cu consumatorii, web development și analiză/ interpretare de date.