top of page
  • Writer's pictureInteractions

Campania Mega Chich de la Mega Image, premiată la Internetics 2015

În cadrul celei de-a XV-a ediții Internetics, campania Mega Chic by Mega Image a fost premiată în categoria Interactive Campaigns – Full Digital Campaigns.

“Rezultatele obținute de prima ediție a campaniei Mega Chic au fost confirmate și de premiul pe care l-am primit la Internetics, ediția din acest an. Ne bucură această recunoaștere, cu atât mai mult cu cât este un proiect în care noi credem foarte mult și pe care îl vom duce mai departe pentru a valorifica potențialul de creativitate din România. Mega Chic a transformat deja sacoșa reutilizabilă de cumpărături într-o declarație de apreciere a creativității românești și vom merge mai departe în acest an, cu cea de-a doua ediție. Felicit intreagă echipa care a lucrat la succesul acestui proiect” a declarat Adrian Nicolăescu (VP Marketing Mega Image).

Lansată ca o competiție de creație la sfârșitul anului 2014, campania Mega Chic by Mega Image a avut un număr impresionant de înscrieri, lucrări originale create de participanți din domenii diferite – de la fashion design, la fotografie, arte plastice, arhitectură sau grafică. În final, au fost desemnați trei designeri români care au semnat colecția de sacoșe reutilizabile Mega Chic, ediția 2015, care a ajuns în toate magazinele Mega Image din primăvara acestui an.

Prima ediție a campaniei Mega Chic by Mega Image s-a desfășurat într-o aplicație dedicată de Facebook, iar campania de comunicare a inclus o componentă puternică de digital PR, alături de activări și promovare în social media, în universitățile de arte din București și in-store.


Ca urmare a succesului primei ediții, Mega Image a dat recent startul celei de-a doua ediții a competiției de creație Mega Chic, care se desfășoară în perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, pe website-ul Mega Image. Noua colecție de sacoșe Mega Chic va ajunge în magazinele Mega Image în vara 2016, completând colecția de accesorii chic pentru shopping.

3 views0 comments
bottom of page