Audi Q2, noul SUV compact din familia Audi, vine cu un design inovator si urban, ce merita pus in valoare atat offline, dar si online. Astfel, parteneriatul dintre Audi si INTERACTIONS s-a tradus prin realizarea unei platforme online de prezentare, unde potentialii clienti pot descoperi viitoarea lor masina si, mai ales, se pot inscrie pentru a o testa.

Platforma Audi Q2
Clientilor le-a fost propus, in prima ipostaza, sa descopere dotarile ce puteau fi pana acum intalnite doar la clasele superioare si optiunile de conectivitate, care permit interactiunea cu sisteme audio si infotainment de cea mai noua generatie. In completarea experientei a existat o rubrica de noutati, galeria de fotografii si video-ul de prezentare, insa adevarata aventura incepe offline.

Astfel a fost dezvoltat cel mai simplu mod de inscriere pentru un test drive – un formular ce poate fi completat in mai putin de 30 secunde, cheia de contact spre experienta auto care sa transforme un lead intr-un client al brandului.

“Noul model Q2 are un caracter individual cu un limbaj de design complet nou, insa ceea ce-l defineste este ca nu poate fi etichetat. Q2 se adreseaza, in egala masura, mai multor segmente de clienti care cauta o masina versatila, moderna. Puternicele motoare TFSI si TDI ofera intre 116 si 190 CP si pot fi insotite de tractiunea integrala permanenta quattro. O masina perfecta pentru un stil de viata urban.”, a declarat Bogdan Militaru (Director Audi).

“Audi Q2 este o adevarata dovada de caracter si experienta descoperirii noului model trebuie sa fie la fel de intensa precum testarea acestuia offline. Am incercat sa redam caracterul actual al modelului printr-un design compact, similar cu cel al masinii. Toata atentia se concentreaza pe generarea de lead-uri pentru ca experienta Audi Q2 trebuie traita IRL.”, a completat Andreea Stan (Account Director INTERACTIONS).