• Interactions

5 tipuri de conținut pe care te poți baza oricând






Vine un moment în viața oricărui marketer când cafeaua nu-și mai face efectul, netul e plin doar de poze cu pisici, iar ultima carte citita, 101 idei despre cum să-ți amenajezi balconul, nu prea-ți sare în ajutor.

E AMC (acel moment când) inspirația și-a luat Adio! de la tine. Nu doar că și-a luat adio, dar a plecat într-o croazieră de patru săptămâni pe Marea Mediterană. Și nu doar că a plecat într-o croazieră, dar a lăsat acasă, cu tine, articolele pentru blog, propunerile de conținut și calendarele social media de făcut. Pentru AMC, am adunat 5 tipuri de conținut pe care te poți baza oricând:


Cifre. Statistici. Studii de caz.

Poate suna paradoxal pentru creatorii de content, dar cifrele emoționează și ele, nu doar cuvintele. Îți poți îndrepta atenția asupra unei campanii de succes, pe care să o transmiți cititorilor prin cifre relevante.


Ce să faci/Ce să nu faci

Perechea potrivită în redactarea de conținut, îmbină sfaturile pertinente și alegerile de evitat când creezi un ad, un newsletter, o pagină de brand, o campanie concurs sau orice alt material de interes pentru audiența ta.


Topuri

Cele mai vizitate pagini web, cei mai urmăriți influenceri, cele mai instagramabile locuri de vacanță, cele mai enervante tipuri de online ads, topurile te ajută să clasezi și segmentezi util informația.


Termeni. Explicații. Istorii.

Alege un termen des utilizat și explică-l ca și cum ar fi o intrare de dicționar. Util mai ales pentru cuvintele împrumutate și adaptate din limba engleză.


Iepurele din pălărie

Îl avem cu toții, e lista aceea de notițe din telefon unde notăm idei și gânduri aleatorii, care pot deveni oricând sursă de inspirație pentru următorul articol.

Dacă te-ai hotărât asupra unui subiect, dar tot nu te poți apuca de treabă, avem aici câteva sfaturi și pentru procrastinare. Iar dacă vrei să dezvoltăm conținut sau campanii digitale împreună, echipa INTERACTIONS este la un click distanță.



44 views0 comments