top of page
  • Poza scriitoruluiInteractions

Interactions accelerează prezența brandurilor în online

Agenția Interactions a lansat noi standardizate de eCRM și dialog cu consumatorii care promit să reducă cu până la 70% timpul de implementare al unei campanii de comunicare în mediul digital. Clienții pot crește astfel resursele de timp sau investițiile alocate strategiei și creației și pot reduce riscurile și erorile tehnice care ridicau multe probleme în managementul promoțiilor.

Utilizarea unor soluții tehnice standardizate reduce timpul de implementare cu aproape 70%, sporind astfel viteza de reacție a unui brand și crescând frecvența și calitatea comunicării, deoarece eforturile se pot concentra în alte direcții decât în zona tehnică”, spune Adrian Alexandescu, managerul agenției.

Cum funcționează solutiile de creare de pagini de landing?

FastLandingPage este o soluție pentru crearea de landing page-uri sau microsite-uri de prezentare, utilizate în campanii promoționale, lansări de produse, evenimente sau în colectarea de date. Avantajele pe care FastLandingPage le propune sunt timpul extrem de scurt de implementare, dar și costul redus pentru servicii tehnice, ceea ce permite concentrarea bugetului în alte zone (ex. creație mai spectaculoasă, mai multă media etc).

Soluția permite instalarea pe o adresă de tip xxx.client.ro și permite AB testing și este deja optimizată pentru orice dispozitiv (desktop, tabletă sau telefon mobil). Un exemplu de campanie implementată în faza beta este ofertaspeciala.seat.ro/ realizată alături de SEAT.


Consumer Data Management este o soluție pentru administrarea bazelor de date de consumatori, iar utilizarea acesteia permite un tracking complet al tuturor interacțiunilor (email, call-center etc.) unui brand cu consumatorii săi. Aplicația permite setarea unor comunicări cu dată fixă (ex. zi de naștere sau sărbători legale).


FastConsumerPromo permite crearea rapidă de site-uri de promoție bazate pe coduri unice sau numere de bon (web și SMS). Soluția Interactions reduce atât timpul de implementare tehnică al acestui tip de site-uri, cât și riscul de apariție a erorilor de integrare sau programare. Astfel, timpul de implementare, care în mod obișnuit poate ajunge la peste trei săptămâni, este acum redus la maximum trei zile.

Alte facilități includ monitorizarea în timp real a intrărilor în promoție, editarea conținutului cât și a diferite drepturi de acces pentru administratori. Ca și soluția prezentată anterior, permite instalarea pe o adresa de tip xxx.client.ro, este optimizată pentru orice tip de display și integrează și toate mecanismele anti-fraudă testate în șase ani de experiență pe acest tip de proiecte. Un exemplu de implementare este visa.molromania.ro


Interactions este o agenție digitală și de eCRM full service. Agenția a fost fondată în 2009 de Adrian Alexandrescu împreună cu grupul Mediapost Hit Mail și oferă servicii de strategie, creație, dezvoltare de programe de dialog cu consumatorii, design, copywriting, social media management, dezvoltare software și aplicații mobile. Între clienții agenției se numără Mega Image, Nestle, Groupama, Mobexpert, Telekom sau Porsche.

3 afișări0 comentarii

Comments


bottom of page