top of page
Writer's pictureInteractions

IQAds writes about Interactions

De cateva zile incoace, ora 13.55 nu mai e doar momentul ala al zilei in care imi dau seama ca a trecut juma’ de zi si eu nu am facut nici un sfert din ce imi propusesem.

Si nici nu mai dau refresh pe Facebook, bazandu-ma ca cineva a avut inspiratie si astazi si ca are ceva like-uibil de spus.

Alaturi de alti colegi amatori de procrastinare de calitate, intru pe pagina KitKat Romania sa citesc stirea de la fara cinci.

In loc de posturile de succes dupa formulele impamantenite “SHARE daca [un maaare insight]”, “X + Y = LIKE?”, “Like ca sa ne arati cat de mult iti place [brandul tau aici]”, “Share daca ai gasit m in marea de n-uri in mai putin de 10 secunde’, vad o glumita legata de un topic actual pe fan page-ul pauzelor. Ca sa vorbesc pompos, intr-o lume plina de neprevazut, KitKat imi ofera ceva stabil (stiu, stiu).

Imi place si call to action-ul de pe langing page: aboneaza-te la o stire buna cu un like. O promisiune Interactions, pentru ca ei sunt in spatele buletinului de pauze.













Uite ce a fost pana acum:

Luni, 23 ianuarie: Legiferatorii au vrut sa scape de piraterie. A doua zi, au luat o wikipauza.


















Marti, 24 ianuarie: Legatura dintre foca si posesoarea celor mai lungi picioare a fost rupta. Ghiciti ce cuplu a luat o

pauza?


















Miercuri, 25 ianuarie: In sfarsit ninge de Anul Nou! Care an nou? Anul Nou chinezesc! Ai cauciucuri de iarna sau iei

o pauza?


















Joi, 26 ianuarie: Stadionul national s-a transformat in patinoarul national: nu s-a tras copertina. Ia o pauza si spune-ne: cum crezi c-ar arata un triplu axel de la 11 metri?

















Vineri, 27 ianuarie: Cum e sa fii star? Zici “Sunt plictisit” si iei 10.000 de like-uri. Tu ce mai cauti la birou? Ia o pauza!



















Vineri, 27 ianuarie: Cum e sa fii star? Zici “Sunt plictisit” si iei 10.000 de like-uri. Tu ce mai cauti la birou? Ia o pauza!


















L-am intrebat pe Adrian Alexandrescu ce se afla in culisele jurnalului: “Conceptul este unul cat se poate de simplu: Cum KitKat este endorserul pauzelor de peste 75 ani, ce ar fi mai potrivit pentru fanii de pe Facebook decat sa le oferim o pauza in fiecare zi. Cand? La 2 fara 5, ora la care majoritatea oamenilor de birou isi termina masa si inainte de a se apuca de lucru cauta un mic amuzament si poate ‘ceva dulce’. Am considerat ca entertainmentul trebuie sa fie simplu, usor de digerat, insa relevant si de actualitate. Asa ca am ales ca in fiecare zi sa prezentam cate o stire. Care sa fie in acelasi timp si amuzanta. Am combinat ‘stire’ si ‘the KitKat way’ si a iesit ceea ce vedeti. Nu in ultimul rand, le amintim oamenilor cu orice ocazie ca o pauza din cand in cand este binevenita :-).

Din punct de vedere logistic, este un proiect ambitios, dar care are si beneficii pe masura. Intr-un online in care prea multe rezolvari constau in aplicatii automatizate, incercam sa aducem un ‘human touch’ prin continut de actualitate, dezvoltat zilnic, care sa spuna fanilor ‘este cineva aici pentru voi’. Si iata ca functioneaza. In doar o saptamana de la lansare suntem la pragul de 20.000 fani (si aproape in fiecare zi #1 in cresteri pe Facebrands), fara a promite un premiu si fara nicio recompensa materiala. Promitem doar atat: ‘cu un like, castigi garantat o pauza in fiecare zi la 2 fara 5’.

Din cate stim, este un proiect unic prin implicatiile organizatorice, insa speram ca si rezultatele sa fie unele pe masura. Inceputul ne sugereaza ca putem fi cat se poate de optimisti :-)”.

73 views0 comments

Comments


bottom of page