In cadrul celei de-a XV-a editii Internetics, campania Mega Chic by Mega Image a fost premiata in categoria Interactive Campaigns – Full Digital Campaigns.
“Rezultatele obtinute de prima editie a campaniei Mega Chic au fost confirmate si de premiul pe care l-am primit la Internetics, editia din acest an. Ne bucura aceasta recunoastere, cu atat mai mult cu cat este un proiect in care noi credem foarte mult si pe care il vom duce mai departe pentru a valorifica potentialul de creativitate din Romania. Mega Chic a transformat deja sacosa reutilizabila de cumparaturi intr-o declaratie de apreciere a creativitatii romanesti si vom merge mai departe in acest an, cu cea de-a doua editie. Felicit intreaga echipa care a lucrat la succesul acestui proiect” a declarat Adrian Nicolaescu (VP Marketing Mega Image).
Lansata ca o competitie de creatie la sfarsitul anului 2014, campania Mega Chic by Mega Image a avut un numar impresionant de inscrieri, lucrari originale create de participanti din domenii diferite – de la fashion design, la fotografie, arte plastice, arhitectura sau grafica. In final, au fost desemnati trei designeri romani care au semnat colectia de sacose reutilizabile Mega Chic, editia 2015, care a ajuns in toate magazinele Mega Image din primavara acestui an.
Prima editie a campaniei Mega Chic by Mega Image s-a desfasurat intr-o aplicatie dedicata de Facebook, iar campania de comunicare a inclus o componenta puternica de digital PR, alaturi de activari si promovare in social media, in universitatile de arte din Bucuresti si in-store.
Ca urmare a succesului primei editii, Mega Image a dat recent startul celei de-a doua editii a competitiei de creatie Mega Chic, care se desfasoara in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, pe website-ul Mega Image. Noua colectie de sacose Mega Chic va ajunge in magazinele Mega Image in vara 2016, completand colectia de accesorii chic pentru shopping.