Agenția Interactions va dezvolta proiecte digitale pentru Telekom România
Interactions, agenție specializată în comunicare digitală și eCRM, a fost desemnată câștigătoare în cadrul licitației pentru contul de digital al Telekom România, desfășurată la finalul anului 2014.
Interactions va furniza servicii de strategie, creație, dezvoltare și mentenanță pentru o parte din proiectele digitale ale Telekom România.
Adrian Alexandescu (foto), Managing Director Interactions, a declarat: „Anul 2015 este un an important pentru Interactions, în care ne-am propus să dezvoltăm serviciile oferite de agenție și să lărgim portofoliul de clienți. Câștigarea contului Telekom susține această direcție strategică și ne provoacă să demonstrăm, pe mai departe, expertiza în industria de telecomunicații”.
La începutul acestui an, Interactions a diversificat oferta de servicii oferite prin lansarea soluțiilor standardizate de eCRM și dialog cu consumatorii, FastLandingPage, FastConsumerPromo și Consumer Data Management, care reduc cu până la 70% timpul de implementare al unei campanii de comunicare în mediul digital.
Interactions este o agenție digitală și de eCRM full service fondată în 2009 de Adrian Alexandrescu împreună cu grupul Mediapost Hit Mail. Interactions oferă servicii de strategie, creație, dezvoltare de programe de dialog cu consumatorii, design, copywriting, social media management, dezvoltare software și aplicații mobile. În 2013, Interactions a fost desemnată Agenția Anului la IAB Awards România, iar în 2014 a devenit prima agenție românească premiată la IAB Mixx Awards Europe.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.
Brandul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Commenti