• Interactions

Topul celor mai populare mecanici și premii de concurs



Când vorbim despre concursurile online ale brandurilor, care sunt mecanicile câștigătoare? Dar premiile?


Ca să răspundem la această întrebare, am deschis catastiful PROMOTIFUL. Glumim, desigur. Am accesat statisticile generate automat la finalul fiecărei campanii și am alcătuit clasamentul următor. Înainte de a lista însă topul de mai jos, câteva date importante despre PROMOTIFUL. PROMOTIFUL este un tool de automatizare powered by INTERACTIONS cu ajutorul căruia poţi dezvolta uşor şi rapid un site de campanie fără intervenţia unei echipe de programare. Atunci când organizezi un concurs, ai o listă întreagă de lucruri care trebuie bifate, de la materiale, la premii și personal de suport. De asemenea, munca nu se încheie odată cu finalizarea concursului - trebuie creată baza de date cu participanții. La fel, dezvoltarea unui site de la 0 implică o echipă de programatori, timp și costuri ridicate. Dacă însă alegi PROMOTIFUL, îți dezvolți propriul site de concurs în doar 3 ore, cu costuri minime, fiind rapid, simplu de folosit, și 100% customizabil. În plus, la finalul fiecărei campanii, primești o bază de date a tuturor participanților, perfect conformă cu normele GDPR și perfectă pentru a fi utilizată în comunicări ulterioare și lead nurturing.


Cele mai populare mecanici

Conform statisticilor PROMOTIFUL, cele mai populare mecanici sunt: coduri unice (40%), câștig garantat (20%), concurs foto (15%), concurs tip piramidă (10%), pariu exact (7%). Codurile unice sunt utilizate pentru a crește vânzările, la fel și câștigurile garantate, concursurile foto generează awareness, iar jocurile tip piramidă, trafic în site.


Premiile în bani, cele mai populare premii

Locul I cu coroniță la premiile oferite la concursuri este ocupat, cu avans considerabil în fața celorlalte opțiuni, de premiile în bani, cuvintele magice fiind CASH BACK. Și atunci când premiile sunt diferite de cele în bani, cea mai frecventă întrebare a participanților este: “pot primi contravaloarea premiilor în bani?”. Observăm aici o diferență între ce-și doresc brandurile - să ofere în special premii în produse - și ce-și doresc consumatorii - premii în bani. Locul II în clasamentul premiilor este ocupat nu de un tip de produse ci de un brand: Apple. Telefoanele, iPad-urile sau iMac-urile având un grad ridicat de apreciere. Pe locul al III-lea se situează premiile în electrocasnice - mașini de spălat, frigidere, uscătoare.


Dacă ești tentat să dezvolți un site promoțional pentru brandul tău și să pui în aplicare insight-urile oferite mai sus, dă-ne un semn. Echipa PROMOTIFUL e aici pentru tine.


51 views0 comments