top of page
  • Writer's pictureInteractions

5 tipuri de conținut interactiv pentru 2022



Dacă ar fi să începem cu un headline potrivit tuturor marketerilor pentru acest an, acesta ar fi: rămâi cu noi și în 2022. Dacă te afli, așadar, în căutare de noi exemple și idei de conținut, am adunat mai jos 5 tipuri de conținut interactiv care pot diferenția brandul tău în marea de informație ce ni se așterne în față.


Ce este și de ce este conținutul interactiv eficient?

Conținutul interactiv este conținutul care atragere implicarea activă a userului/vizitatorului, spre deosebire de conținutul static, care este doar vizualizat. Cifrele unui sondaj arată că 53% dintre marketeri utilizează conținutul interactiv, 93% dintre aceștia afirmând că este mai eficient în interacțiunea cu userii, diferențiind brandul de competitori, conform a 88% dintre cei intervievați.


Quizz-uri și chestionare

De la instagram story-uri, la newslettere și Tik-Tok le poți integra cu ușurință în multiple canale de comunicare. În plus, conținutul interactiv educațional este una dintre cele mai des utilizate strategii în comunicarea B2B. De asemenea, poți utiliza quizz-urile și chestionarele pentru a-ți defini mai bine audiența sau pentru a afla mai multe informații despre etapele călătoriei lor de cumpărător.


Ebook-uri interactive

Știm deja că ebook-urile sunt un excelent marketing hook, și că pot fi utilizate pentru a crește rata de conversie, fie că vorbim de abonarea la un newsletter sau colectarea de leaduri. Cu toate acestea, ele pot deveni și mai atractive prin elemente interactive.


Webinarii

Nu te gândi neapărat la lucruri foarte complexe, și un Instagram live bine pregătit poate fi încadrat tot la webinar. Începând cu anul 2019, webinarille au prins (și) mai mare avânt, înlocuind evenimentele offline. Pentru un grad mai mare de interactivitate, poți adăuga la final o sesiune de Q&A.


E-mailuri interactive

Dacă pornim de la cei doi indicatori majori care măsoară eficiența unei campanii de newslettere, open rate și click rate, putem spune că adăugarea de conținut interactiv crește rata de click. În plus, schimbă mood-ul unui newsletter, angrenând mai bine targetul.


Jocuri

Dezvoltarea unui aplicații joc poate fi o excelentă modalitate de spune povestea brandului tău și sunt ideale pentru a capta o audiență deja existentă sau pentru a strânge noi lead-uri. Pentru o rată cât mai mare de participare, poți adăuga, la final, o tragere la sorți cu premii.


Dacă ți-au plăcut propunerile noastre, avem și câteva idei de content aici.

140 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page