• Interactions

Conținutul generat de useri - ce trebuie să știi?

Updated: Aug 20



Orice tip de conținut - text, videoclipuri, imagini, recenzii etc. -creat de clienți sau fani despre un anumit brand se poate încadra sub umbrelaUGC - User Generated Content.


Bazându-se pe clienți și pe urmăritori, brandurile pot să eficientizeze și să scadă costurile de marketing. Un raport pe această temă a descoperit că aproximativ 75% dintre consumatori vor împărtăși voit o experiență pozitivă avută cu un anumit brand.


Astfel căuser generated contenta devenit un mijloc autentic și credibil prin care brandurile ating noi audiențe. Cum poți genera un astfel de conținut? Iată câțiva pași pe care îi poți urma:


1. Alege rețelele sociale potrivite


Tu știi unde în online e activ publicul tău? Dacă te întrebi ce canale sociale ar putea avea cel mai mare impact prin conținutul generat de utilizator, aruncă o privire la câteva exemple “Așa da”.


În timp ce branduri precum Netflix sau Buffer folosesc Instagram pentru a lansa provocări de content către urmăritori, GoPro a dat lovitura pe Youtube. Canalul lor preia frecvent din video-urile posesorilor de GoPro și le premiază pe cele mai bune.



3. Dă o formă strategiei tale de UGC


Fie că organizeziun concurs cu premii, o campanie de hashtag-uri sau un Social Media challenge, construiește o experiență captivantă pentru useri. Cu cât este mai atractiv mesajul tău, cu atât mai deschiși vor fi ei să vorbească despre brandul tău.

Nu uita să te asiguri că ai mereu acordul de a prelua conținutul primit de la fani!


În final, ține cont că a fi menționat sau a avea conținutul propriu distribuit de un brand este adesea interesant șifun pentru consumatori! Dacă e realizat corect, UGC este un câștig mutual atât pentru brand, cât și pentru useri!


Suntem la un mesaj distanță de a construi împreună cu tine o strategie solidă pentru a capta conținutul de la utilizatori!

10 views

© 2009-2020 Interactions. All rights reserved. | Cookie policy | Privacy policy