Interactions vine în întâmpinarea nevoii expozanţilor din cadrul târgurilor de a-şi crea simplu, rapid şi profesionsit baze de lead-uri. Prin scanarea cu telefonul a unei brăţări de la mână vizitatorilor, expozanţii primesc în mod centralizat toate datele de contact ale respectivilor vizitatori. Totodată se evită problemele legate de aspectele logistice (stocuri insuficiente de cărţi de vizită, pixuri şi agende în care să îşi noteze cererile clienţilor, crearea cozilor etc.).
De asemenea, cu ajutorul aplicaţiei Eventiful vizitatorii nu mai sunt nevoiţi să îşi repete datele personale fiecărui expozant de la care doreşte să primească ulterior o ofertă pe email (sau să fie contactat telefonic ulterior).
„Eventiful a luat naştere în urma discuţiei cu unul dintre cei mai mari şi profesionişti organizatori de târguri din România. Eventiful presupune o soluţie în cloud ce necesită puţine echipamente (şi deci costuri mai mici), poate fi coordonată de la distanţă, iar scanarea codului QR se face direct cu telefonul expozanţilor. Ca şi paşi, un vizitator se înregistrează la punctul de acces în cadrul târgului, i se printează instant o brăţară ce conţine un cod QR alături de numele şi prenumele acestuia, iar la vizitarea standurilor de interes i se scanează codul QR de către expozant. Expozanţii pot folosi acelaşi cont pe mai multe dispozitive mobile, toate informaţiile adunându-se în acelaşi loc. Baza de date a fiecărui stand se creează în timp real. În cadrul aplicaţiei există şi un câmp de notiţe, unde se pot adăuga cereri sau menţiuni personale aparţinând fiecărui vizitator/cod scanat”, declară Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions Marketing.
„Am utilizat Eventiful pentru prima oară în cadrul târgului Mariage Fest din martie 2018 şi încă o dată la Wine & Street Food Festival, în aprilie. Aplicaţia a fost apreciată de către expozanţi iar feedback-urile acestora au fost extrem de pozitive. Faptul că la finalul târgului fiecare expozant poate să aibă imediat la dispoziţie baza de date a fost extrem de apreciat. Este o parte a promisiunii noastre de a inova permanent pentru a aduce plus-valoare expozanţilor din cadrul târgurilor noastre.”, completează Dora Pătrașcu, PR Executive K Group Co.
Aplicaţia este disponibilă pe sistemele Android şi iOS

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă, regăsindu-se în fiecare din ultimii 5 ani pe unul dintre locurile fruntaşe în clasamentul Forbes “Top Agenţii Interactive din România”. Cifră de afaceri estimată pentru 2018 este de 1.2 milioane Euro, obţinuţi exclusiv din servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 60% business autohton şi 40% business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: “Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!”