In cei aproape 3 ani de cand LG si INTERACTIONS lucreaza impreuna, am lansat peste 10 campanii de comunicare si activari promotionale pentru produsele LG. Acum, utilizatorii pot gasi cele mai noi comunicari agregate intr-o noua platforma: campaniaLG.ro.
Pentru ca multe activari se intampla simultan, platforma a fost gandita ca un cross-sell intre campanii. Astfel, utilizatorii pot fi siguri ca nu pierd nicio sansa de castig oferita de LG.
Chiar in momentul publicarii acestui comunicat, avem deja active 2 campanii de comunicare:
Prima este dedicata flagship-ului LG G7 ThinQ. Creat cu precizie si usor de tinut in mana, noul telefon LG se foloseste de inteligenta artificiala pentru a putea lumina cadrul in conditii de luminozitate redusa. G7 ThinQ cuprinde pixeli albi aditionali incorporati in ecran, rezultatul fiind o imagine spectaculoasa, clara si luminoasa. In acelasi timp, maximizeaza eficienta bateriei.
G7 ThinQ joaca pentru tine rolul de ochi creativ, pentru ca tu sa poti surprinde un instantaneu perfect. AI CAM analizeaza subiectele fotografiei tale si iti ofera recomandari despre cum sa o imbunatatesti. INTERACTIONS a fost ochiul creativ pentru LG G7 ThinQ si am surprins pe https://campanialg.ro/lgg7 toate caracteristicile acestui telefon impresionant.
Nu ne-am rezumat, insa, doar la o pagina de prezentare. La INTERACTIONS punem foarte mult accentul pe interactiunea cu consumatorii. Toti cei care cumpara noul telefon LG G7 ThinQ primesc un cadou disponibil in Romania doar prin intermediul campaniei LG. Descopera surpriza pe https://campanialg.ro/lgg7/castiga.
Cea de-a doua campanie LG se leaga de contextul sportiv actual. Aceasta este perioada in care frigiderul se deschide cel mai des pentru a-ti lua o bere rece. Frigiderele LG ofera un spatiu amplu bine compartimentat, ce raceste eficient cu un consum de energie optimizat. Caracteristicile inovatoare ale frigiderelor LG ne-au inspirat sa alegem ca partener de comunicare probabil cea mai buna bere din lume, Carlsberg.
„Campania <<Celebreaza gol dupa gol>>, transpusa in online cu sprijinul INTERACTIONS, recompenseaza achizitia unuia dintre frigiderele participante la promotie cu premii garantate in baxuri de bere. In aceasta perioada, berea nu trebuie sa lipseasca din niciun frigider. Si noi ne asiguram ca acest lucru se intampla chiar din momentul achizitiei. Mai mult, participantii intra automat in tragerea la sorti pentru o excursie in Danemarca sau un televizor LG. Totul se intampla pe https://campanialg.ro/frigidere.” completeaza Camelia Cretu (Account Executive INTERACTIONS).
„Prioritatea noastra a fost sa oferim consumatorilor un beneficiu dublu, cel al experientei utilizarii produselor din cele doua game impreuna cu un premiu garantat. INTERACTIONS a gasit modalitatea de a expune produsele cat mai relevant si mai atractiv pentru publicul nostru tinta, intr-un produs online UX-relevant.” ne spune Octavian Pascu (Online Manager, LG Electronics).
Comments